مسؤول ستاد ثبت‌نام مدارس استان کرمانشاه گفت: ثبت‌نام در مدارس شاهد به صورت اینترنتی برای کلاس پایه اول ابتدایی تا 15 خردادماه جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۴۲۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 25 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،جواد یاری، اظهار داشت: ثبت‌نام در مدارس شاهد به صورت اینترنتی و غیرحضوری برای کلاس پایه اول ابتدایی از اول خردا‌ماه آغاز شده و تا 15 همین ماه نیز ادامه دارد.

مسؤول ستاد ثبت‌نام مدارس استان کرمانشاه گفت: خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و دیگر افراد متقاضی تحصیل در این مدارس که شرایط لازم را دارا هستند می‌توانند در سال تحصیلی 97-96، برای ثبت‌نام دانش‌آموزان خود از طریق سامانه سجا به نشانی اینترنتی saja.medu.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام برای دانش‌آموزان غیر‌شاهد در این سامانه قطعی نیست و موقتی محسوب می‌شود، افزود: متقاضیان لازم است مدارک شناسنامه اولیا و دانش‌آموزان را پیش از ثبت‌نام آماده کرده و سپس برای ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند.

یاری با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در سامانه برای دانش‌آموزان پایه هفتم از اول لغایت 14 تیرماه و دانش‌آموزان پایه دهم از هفتم لغایت 20 تیرماه است، تصریح کرد: دانش‌آموزان برای ثبت‌نام میان پایه در مدارس شاهد نیز باید به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و مدارک لازم را تحویل دهند، ثبت‌نام موقت پایه‌های میانی از هفته اول مرداد‌ماه و با توجه به ظرفیت هر مدرسه شروع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار