مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: داوری مرحله‌ استانی آثار رسیده به کارگروه کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان کرمانشاه به پایان رسید.
کد خبر: ۴۲۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 25 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم رضا موزونی  از پایان یافتن مرحله داوری جشنواره استانی کودک و نوجوان رضوی در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: داوری مرحله‌ی استانی آثار رسیده به کارگروه کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان کرمانشاه به پایان رسید.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان کشوری و استانی در دهه کرامت خبر داد و گفت: تا پایان هفته آثار برگزدیده استانی به تفکیک موضوعات این جشنواره در قالب نشریه دیواری، کاردستی، کتاب‌نویسی، سرود، پویانمایی، شعر، قصه‌گویی و نقاشی معرفی و برگزدیدگان جشنواره استانی به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی رضوی ارسال می‌شود.

موزونی با بیان اینکه از آثار برگزیده جشنواره استانی و کشوری در دهه کرامت و اختتامیه جشنواره بین‌المللی رضوی تجلیل خواهد شد بیان کرد: مهلت ارسال و فراخوان آثار استانی این جشنواره در بخش کودک و نوجوان به دبیرخانه و کانون پرورش فکری از آذرماه سال 95 شروع و تا اول خرداد ماه 96 نیز ادامه داشت و اسامی نهایی برگزدیدگان کشوری تا قبل از دهه کرامت اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه چنانچه ادبیات دینی و مباحث مذهبی در پوشش هنر و ادب به جامعه ارائه شود تأثیر بیشتری دارد، گفت: کانون پرورش فکری از نهادهای موفق در عین حال مظلوم در فعالیت‌های فرهنگی است این در حالی است که سرمایه‌گذاری برای کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان دارای اهمیت بسیاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار