معاون فرماندار شادگان گفت؛
به میمنت سالروز آزاد سازی خرمشهر ۳ پروژه در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت
کد خبر: ۴۲۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 25 May 2017
معاون فرماندار شادگان گفت: به میمنت سالروز آزاد سازی خرمشهر ۳ پروژه در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. 

 نعمت الله آلبوغبيش معاون فرماندار شادگان از افتتاح ۳ پروژه به میمنت سالروز فتح خرمشهر در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ها شامل یک پروژه عمرانی خدماتی، یک پروژه ورزشی و یک پروژه آموزشی است که در این روز مبارک افتتاح و بطور کامل مورد بهره برداری قرار گرفت. 

معاون فرماندار شادگان افزود همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، سالن ورزشی ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج شادگان ، جایگاه عرضه سوخت و آموزشگاه خیاطی فنی و حرفه ای آزاد چرخ طلایی با حضور امام جمعه، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی و جمع کثیری از مسئولین و مردم این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. 

وی یادآور شد اعتبار سالن ورزشی ۹ دی از محل اعتبارات استانی و ناحیه مقاومت بسیج تامین شده و هزینه های جایگاه عرضه سوخت و آموزشگاه خیاطی فنی و حرفه ای آزاد چرخ طلایی مربوط به بخش خصوصی است که بدون دریافت هرگونه تسهیلات وبا هزینه های شخصی راه اندازی شده و به مرحله بهره برداری رسیده است.

آلبوغبيش خاطر نشان ساخت حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار جهت احداث و راه اندازی پروژه های مذکور از محل اعتبارات استانی ، ناحیه مقاومت بسیج  و بخش خصوصی هزینه شده است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار