حمید لطف اللهیان در پاسخ به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر اردبیل در مورد پل قدس، عدم اجرای طرح تفصیلی و اجرایی نشدن طرح جامع حمل و نقل و ترافیک در اردبیل اظهار کرد: بنده قصد جواب دادن به تذکرات را ندارم که در روزهای آینده برای آنها جوابی کتبی ارائه می‌کنم.
کد خبر: ۴۲۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 25 May 2017
به گزارش تابناک اردبیل، شهردار اردبیل گفت: سامانه تاکسیرانی اردبیل برای اولین بار با ورود 700 دستگاه تاکسی جدید نوسازی شده است. 

 حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک سالروز فتح خرمشهر و غنیمت شمردن روزهای پایانی ماه شعبان، از برگزاری مراسم استقبال از رمضان در اردبیل و در مسجد اعظم این شهر خبر داد.


وی در پاسخ به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر اردبیل در مورد پل قدس، عدم اجرای طرح تفصیلی و اجرایی نشدن طرح جامع حمل و نقل و ترافیک در اردبیل اظهار کرد: بنده قصد جواب دادن به تذکرات را ندارم که در روزهای آینده برای آنها جوابی کتبی ارائه می‌کنم اما در مورد متمم قرارداد اجرایی پل قدس باید بگویم که چنین متمم قراردادی امضا نشده است.

شهردار اردبیل گفت: قرارداد اجرایی پل قدس به تصویب اکثریت اعضای شورای شهر رسیده و نیازی به متمم قرارداد وجود ندارد هر چند که براساس شرایط پیمان، عقد متمم اشکالی ندارد.

لطف‌اللهیان در مورد طرح تفصیلی نیز افزود: براساس قانون شورای عالی معماری و شهرسازی مدت اجرای طرح تفصیلی 10 سال است که ما از سال گذشته اقدام به مطالعات طرح تفصیلی جدید کردیم اما تا زمان تهیه طرح تفصیلی جدید و بازنگری در آن باید طرح قبلی را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی در مورد طرح جامع ترافیک و حمل و نقل بیان کرد: برای این موضوع نیز طرح تفصیلی و نقشه اجرایی باید تهیه شود که ما امسال در بودجه این موضوع را مد نظر قرار دادیم تا در قالب طرح تفصیلی بتوانیم برخی از طرح‌های مصوب را اجرایی و عملیاتی کنیم.

لطف‌اللهیان به نوسازی ناوگان تاکسیرانی اردبیل با ورود 700 دستگاه تاکسی اشاره کرد و ادامه داد: این کار همچنان ادامه دارد.

شهردار اردبیل از تکمیل میدان نیار و عملیات آسفالت‌ریزی آن خبر داد و اضافه کرد: ما با بازگشایی 30 ملک در مدت سه ماه سعی کردیم تا این میدان را آماده کنیم که ظرف 10 روز آینده عملیات آسفالت‌ریزی آن به اتمام می‌رسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار