تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه استان چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های خود را مطابق ابلاغیه و مفاد بسته‌های رونق تولید و اشتغال اجرایی کنند.
کد خبر: ۴۲۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 25 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا شجاعی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای اقتصاد مقاومتی تأثیرات زیادی بر رونق و رشد اقتصادی خواهد داشت.

وی با اشاره به شعار سال (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال)، تصریح کرد: امسال پنج طرح پیشنهادی در قالب بسته‌های رونق تولید و اشتغال بر اساس سیاست‌های کلان و برنامه‌های دولتی در سطح ملی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد تا هر استان متناسب با پتانسیل و ظرفیت خود در غالب اسناد بالادستی جهت‌گیری این برنامه‌ها را تعیین و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.  

معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه استان افزود: دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های خود را مطابق ابلاغیه و مفاد بسته‌های رونق تولید و اشتغال اجرایی کنند.

شجاعی ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، استقرار مدیران کارآمد و گسترش فعالیت بخش خصوصی و تعاونی‌ها را از مزایای بسته‌های رونق تولید و اشتغال دانست و گفت: اجرای مفاد این بسته‌ها قطعاً باعث رشد صادرات استان خواهد شد.
معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه استان خاطرنشان کرد: متأسفانه تا کنون برخی دستگاه اجرایی استان هنوز برنامه خود در خصوص اقتصاد مقاومتی را به سازمان برنامه و بودجه ارائه نداده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار