مولوی عبدالحمید در همایش تجلیل از فعالان ستاد دکتر روحانی:
مولوی عبدالحمید در همایش تجلیل از فعالان ستاد دکتر روحانی خاطرنشان کرد: ابتدا باید شکر پروردگار را بجای آوریم که ما را در یک آزمون و انتخاب بزرگ پیروز کرد؛ ما امروز در مقابل جهانیان احساس عزت و غرور می‌کنیم. مولوی عبدالحمید در ادامه افزود: همچنین جا دارد از ملت شریف و باهوش ایران اسلامی تشکر و قدردانی کنم که با وحدت و انسجام پای صندوق‌ رای آمدند و با تشخیص صحیح و درست، فردی شجاع، صادق، مدیر و مدبّر را برای اداره کشور و اجرای قانون اساسی انتخاب کردند.
کد خبر: ۴۳۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 25 May 2017
مولوی عبدالحمید در همایش تجلیل از فعالان ستاد دکتر روحانی، که بعد از ظهر چهارشنبه در تهران برگزار شد، توجه به ملت ایران صرف‌نظر از گرایش‌های قومی و مذهبی را مورد تاکید قرار دادند. ایشان همچنین بر لزوم بکارگیری شایستگان اهل‌سنت در دولت دوازدهم تاکید کردند.

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مولوی عبدالحمید در این همایش خاطرنشان کرد: ابتدا باید شکر پروردگار را بجای آوریم که ما را در یک آزمون و انتخاب بزرگ پیروز کرد؛ ما امروز در مقابل جهانیان احساس عزت و غرور می‌کنیم.
مولوی عبدالحمید در ادامه افزود: همچنین جا دارد از ملت شریف و باهوش ایران اسلامی تشکر و قدردانی کنم که با وحدت و انسجام پای صندوق‌ رای آمدند و با تشخیص صحیح و درست، فردی شجاع، صادق، مدیر و مدبّر را برای اداره کشور و اجرای قانون اساسی انتخاب کردند.
وی در ادامه این انتخاب را به دکتر روحانی تبریک گفت و خاطرنشان کرد جناب آقای دکتر روحانی! به جنابعالی هم تبریک عرض می‌کنم که توانستید به‌نحوی عمل کنید که مردم ایران بیش از دوره گذشته به شما رأی بدهند و برای بار دوم شما را انتخاب کنند.
امام‌‌جمعه اهل‌سنت زاهدان انتخابات این دوره ریاست‌جمهوری را خاطره‌ساز دانست و گفت: این انتخابات برای بنده خاطره‌ساز است؛ حضور گسترده و پرشور ملت ایران در انتخابات و رأی بالای مردم ایران به جناب دکتر روحانی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بی‌سابقه است.
وی در ادامه خطاب به دکتر روحانی و جمع حاضر گفت: برادران و خواهران اهل‌سنت شما به عزت اسلام و ایران اسلامی می‌اندیشند، چنان‌که حمایت خودشان از نظام جمهوری اسلامی را در این انتخابات به نمایش گذاشتند. جامعه اهل‌سنت برای عزت، سربلندی و امنیت ایران و ایرانی می‌اندیشند.
مولوی عبدالحمید که حاضرین با تشویق و سر دادن شعار درود بر مولوی حمایت خود را از سخنان ایشان ابراز می‌کردند، در ادامه افزود: اهل سنت ایران عضوی از پیکره بزرگ و عظیم ملت ایران است و برای دفاع از تمامیت ارضی و دفاع از عزت و سربلندی ایران هرکاری بتواند انجام می‌دهد.
برجسته‌ترین شخصیت اهل‌سنت کشور در ادامه به بیان برخی از مطالبات جامعه اهل‌سنت پرداخت و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین خواسته‌های جامعه اهل‌سنت از جناب دکتر روحانی این است که فقط وطن و ملت ایران مطرح شود، قوم و مذهب و دین مطرح نشود. دین یک مسأله شخصی بین فرد و الله تعالی است.
وی بکارگیری شایستگان اهل‌سنت را نیز از دولت دوازدهم خواستار شد و گفت: بکارگیری شایستگان اهل‌سنت سبب ارتقای عزت ایران اسلامی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی می‌شود.
مولوی عبدالحمید در پایان تاکید کرد: اهل‌سنت ایران که خواستار یک تغییر اساسی و بنیادی در خصوص اقوام و مذاهب، به‌ویژه اوضاع جامعه اهل‌سنت هستند، آماده‌اند در هرجایی که دولت جناب دکتر روحانی صلاح می‌داند جانانه خدمت کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
اقای مولوی به عربستان و سایر کشورهای عربی هم بگو از شایستگان اهل تشیع هم در دولتشان استفاده کنند نه اینکه خانه ها را بر سرشان خراب کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
مگر مولوی عربستانی هستند که به حکام عرب دستور بدهند.مولانا ایرانی هستند و حق دارند از حقوق ایرانیان دفاع کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
افرین،خوب جوایش رو دادی.مولوی به قاتلین نیجریه هم پیام بده. به زنان خیابانی اتیوپی،مردان بی ادب در السالوادور و...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
اگر مولوی عربستانی نیستن خوب موقع توهین آشکار عربستان به منطقه بلوچستان اعتراض می کردن و چون در محافل عربستان شرکت می کنند حتما گوش می کنند حرفش رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
مولانا عبدالحمید عضو مجمع فقه جهانی هستند و جهت شرکت در آن همایش رفته بودند. مولانا بارها اعلام کرده هر زمان سران نظام جمهوری اسلامی صلاح بدونند با هر کشور و ملتی برای سربلندی و عزت جمهوری اسلامی مذاکره و گفتگو می کنند و از پتانسیل و جایگاهش در بین کشورهای اسلامی در جهان عرب، آسیای میانه و همسایگان سنی مذهب در مورد احقاق حقوق ملت شریف ایران مثل یک سرباز دفاع خواهند کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
عبدالحمید اقتدارت چشم چارتا طرفدار۰۰۰ رو دراورده، با قدرت ب کارت ادامه بده
عربستان هم کشور دوست ما بود،اینها تبدیلش کردند به دشمن
بلوچ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
مولانا نماد اعتدال و صبوری هس کسی که با یک ÷یام نزدیک 6 میلیون رای را برای اقای روحانی بدست اورد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار