همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد؛
همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر (روز مقاومت، ایثار و پیروزی)، گردهمایی بسیجیان شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد
کد خبر: ۴۳۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 25 May 2017
همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر (روز مقاومت، ایثار و پیروزی)، گردهمایی بسیجیان شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد

شرکت ملی حفاری ایران در این گردهمایی مدیرعامل و تعدادی از مدیران، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت (صنعت نفت جنوب) و فرمانده و مسئولان پایگاه مقاومت بسیج شرکت حضور داشتند.

 مهندس حیدر بهمنی در این گردهمایی در سخنانی با بزرگداشت این مناسبت، یاد و خاطره حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس را  گرامی داشت.

 وی با تجلیل از شهدای گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران، گفت: اولین وظیفه ما  تکریم خانواده های شهدا، ایثارگران و رزمندگانی است که در هشت سال دفاع مقدس حماسه های غرور آفرینی خلق کردند که در تاریخ این مرز و بوم جاودان خواهد ماند.

 بهمنی افزود: سوم خرداد یادآور حماسه مردان مردی است که با ایستادگی و پایداری در بدترین شرابط جنگ تحمیلی درس از خود گذشتگی به ما آموختند.

 وی ادامه داد: مسیر ما مسیر حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع) است، مسیری که شهدای انقلاب اسلامی با عزت و سربلندی طی کردند.

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه  در دوران جنگ تحمیلی تمام  استکبار به میدان آمده بود که رزمندگان اسلام با پشتیبانی ملت قهرمان ایران و ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی موفق به شکست دشمن شدند، اظهار کرد: باید ارزش های دفاع مقدس و تجارب به دست  آمده را همواره در نظر داشته باشیم و چراغ راه قرار دهیم.  

 وی گفت:  کارکنان صنعت نفت در دوران دفاع مقدس  همدوش با رزمندگان در جبهه ها و خط مقدم تولید، ایثار و فداکاری کردند و با تقدیم بیش از یک هزار شهید، مانع توقف تولید و داغ یک روز قطع صادرات نفت را به دل دشمن گذاشتند.

 بهمنی با تاکید براینکه باید روحیه و فرهنگ بسیجی را در تمام ابعاد زندگی خود حاکم و در راه عزت و سربلندی کشور تلاش و کوشش نماییم، افزود: رمز موفقیت ما همدلی ، همگرایی و حرکت در خط ولایت است.

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در بخش دیگری از سخنانش به  تاسیس این شرکت به فرمان امام خمینی (ره) اشاره و اظهار کرد:  یکی از دستاوردهای انقلاب شکل گیری این شرکت است که تا پیش از آن، این صنعت  راهبردی در ایران توسط متخصصان و شرکت های خارجی مدیریت می شد.

 وی گفت:  در واقع امروز این شرکت با برخورداری از کارکنان بسیجی و تلاشگر خود به نحو مناسب پاسخگوی نیازهای صنعت نفت کشور می باشد.

 در این گردهمایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (صنعت نفت جنوب) نیز با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر به بیان تاریخچه ای از دوران دفاع مقدس پرداخت و از مقام شهدا و ایثارگران بویژه حماسه سازان عملیات بیت المقدس تجلیل به عمل آورد.

 سرهنگ عباس ممبینی گفت: باید خود را باور کنیم، روی پای خود بایستیم و در برابر مشکلات صبور باشیم و با صبر، بردباری و پایداری در جهت اعتلا، عزت و اقتدار کشور و رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی تلاش نماییم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار