شهرک صنعتی بدره پس از سال ها ،بالاخره امروز وبا حضور نماینده مجلس شورای اسلامی ،استاندار و معاونین وی و مسئولین محلی شاهد افتتاح نخستین طرح خود به طور رسمی بود.
کد خبر: ۴۳۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 25 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ عنوان این طرح مجتمع شهرک گلخانه ای و صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی به روش هیدروپونیک است که در سطحی به مساحت 14 هکتار انجام خواهد شد .
 
موسی صفری اصل سرمایه گذار خصوصی این طرح به خبرنگار تابناک ایلام گفت :برخی ادارات کل علیرغم تاکیدات مهم در حوزه اقتصادمقاومتی ،سنگ اندازی می کنند و کارهای چند روزه را گاها تا چند ماه طولانی می کنند.
 
صفری با اشاره به آورده 400 میلیارد ریالی خود برای این طرح افزود:این طرح می تواند در صورت مساعدت دستگاه های مختلف تا یکسال و نیم آینده به بهره برداری برسدو بالغ بر220 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد نماید.
 
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام درمراسم کلنگ زنی این طرح گفت :این طرح از پروژه های مهم اقتصاد مقاومتی است که باتوجه به اهمیت آن درصرفه جویی منابع آبی  اجرا می شود وجزو دو طرح مهم استان دراین حوزه است که شامل یک طرح در هلیلان و یک طرح در بدره است .
 
سید محمد تراب میری افزود:طرح های گلخانه ای یکی از مهمترین رویکردهای ما در تحقق اقتصاد مقاومتی است که می توانند نقش مهمی در افزایش تولید و اشتغال داشته باشند.
 
فرمانداربدره درمورد اهمیت این طرح اظهارکرد:با توجه به حضور بخش خصوصی ومشارکت صددرصدی آن ،شرایط و زیر ساخت های لازم جهت ایجاد این طرح انجام شده است.
 
سیروس مرادحاصلی گفت :این طرح شامل 14 هکتار است که 10 هکتارجهت گلخانه و 4 هکتار هم جهت صنایع تبدیلی درنظر گرفته شده است و در فاز اول که پیش بینی می گردد تا یکسال آینده به بهره برداری برسدمی تواندتا 220 نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد نماید. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار