فرمانده انتظامي استان:
فرمانده انتظامي استان با حضور در همايش توجيهي و آموزشي خادمان بقاع متبركه استان، گفت: امر به معروف و نهي از منكر نشانه تعهد و پايبندي به دستورات اسلامي و اخلاقي است.
کد خبر: ۴۳۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 25 May 2017
فرمانده انتظامي استان با حضور در همايش توجيهي و آموزشي خادمان بقاع متبركه استان، گفت: امر به معروف و نهي از منكر نشانه تعهد و پايبندي به دستورات اسلامي و اخلاقي است.
 
سردار "علي اكبر جاويدان" در همايش توجيهي و آموزشي خادمان بقاع متبركه استان در امام زاده عبد الله گرگان به ماموريت ها و اقدامات انتظامي استان اشاره كرد و گفت: ماموريت هاي نيروي انتظامي مصداق فريضه امربه معروف و نهي از منكر است.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات عبادی و از نشانه هاي تعهد و پايبندي به دستورات خداوندي و ارزش های اخلاقي است، گفت: امر به معروف و نهي از منکر يک موضوع همگاني است و اجراي اين فريضه واجب، تحکيم ارزش هاي انقلابي و اسلامي را در پي دارد.ردار جاويدان در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع آسيب هاي اجتماعي در جامعه اشاره كرد و گفت: نگراني امروز خانواده ها در حوزه فضاي مجازي است.

وي بيان داشت: امروزه به کمک رايانه‌ها و اينترنت، اجراي بسياري از کارها به طور قابل توجهي آسان شده اما اين سرعت و سهولت در انجام کارها، راه را براي ارتکاب جرم گشوده است.

سردار جاويدان اظهار داشت: متأسفانه شکاف ديجيتالي ميان والدين و فرزندان زياد است و چون والدين علم استفاده از فضاي مجازي را ندارند نمي‌توانند تهديدهاي آن را شناسايي و بر فرزندان نظارت داشته باشند.

وي با تاكيد بر راهكارهاي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي تصريح كرد: براي پيشگيري از آسيب ها بايد با پديده شوم مواد مخدر و اعتياد به شدت برخورد و آن را كنترل كرد.

فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر نقش بسيار مهم روحانيان و امامان جمعه و جماعات در آگاه سازي اقشار مختلف جامعه خاطر نشان كرد: روحانيون مورد وثوق و معتمد مردم هستند و نقش مهمي در راستاي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي بر عهده دارند.

سردار جاويدان در پايان ضمن تبريك سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر در عمليات غرور آفرين بيت المقدس گفت: حماسه سوم خرداد هيچ گاه از اذهان مردم غيرتمند ايران اسلامي پاك نخواهد شد.

وي گفت: ايمان، از خودگذشتگي و شجاعت مردم ايران اسلامي مهمترين عامل پيروزي رزمندگان در حماسه آزاد سازي خرمشهر بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار