مسوول روابط عمومی اورژانس شاهرود گفت: بالگرد اورژانس هوایی این شهرستان روز پنجشنبه در شرایط نامناسب جوی ، یک مادر حامله را از روستای نردین کالپوش به بیمارستان بهار شاهرود رسانده و جان او و جنین اش را نجات داد.
کد خبر: ۴۳۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 25 May 2017
به گزارش تابناک سمنان، فهیمه فرجی دانشگر روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پیش از ظهر امروز در تماسی با اورژانس اعلام شد یک مادر حامله در روستای نردین بخش کالپوش میامی دچار خونریزی شده است.

وی افزود: بدون فوت وقت کارشناسان مرکز بهداشت این روستا در منزل این مادر حاضر شده و خدمات نخستین را ارایه کردند.

فرجی ادامه داد: از آن جا که حاملگی این مادر در هفته 27 بوده و خونریزی خطرهای جانی داشت ، بالگرد اورژانس هوایی به همراه کارشناسان در شرایطی که اوضاع جوی منطقه نیز نامناسب بود ، برای انتقال به بیمارستان اعزام شد.

وی افزود: حدود ساعت 10 بالگرد اورژانس این مادر را به بیمارستان بهار شاهرود رساند تا رسیدگی های ویژه بر روی او انجام شود.

وی گفت: اکنون حال این مادر و جنین او خوب است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود 40 نفر کارشناس دارد ودر 14 پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار