برای چندمین بار متوالی؛
روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی برای چندمین بار متوالی در جمع برترین‌ روابط عمومی‌های کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۴۳۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴ 25 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید احمد علوی در این باره اظهار کرد: چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی کشور عصر امروز (سوم خردادماه 96) با حضور دکتر محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت، جمعی از اساتید حوزه اطلاع رسانی و با شرکت بیش از 400 مجموعه شرکت کننده در تهران برگزار شد که در این بین شرکت گاز خراسان رضوی موفق شد تا در حوزه فعالیت های ارتباطی عنوان "ستاره استانی" این جشنواره را از آن خود کند.
وی افزود: کسب این عنوان مرهون حمایت های بی دریغ مدیرعامل محترم و اعضای هیات مدیره  گاز خراسان رضوی از فعالیتهای پیشنهادی کارشناسان روابط عمومی این شرکت است و امیدواریم با تداوم این حمایتها شاهد افتخار آفرینی واحد روابط عمومی در سایر جشنواره های استانی و کشوری باشیم.
علوی اضافه کرد: بهره گیری از نیروهای جوان و کاربلد، ارتقا فعالیتها از روابط عمومی سنتی به مدرن و انجام کار تیمی از مولفه های موفقیت روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی طی چند سال اخیر بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود آشنایی کارشناسان روابط عمومی گاز خراسان رضوی با شیوه های نوین اطلاع رسانی و دوری از روش های سنتی را عاملی برای ارتقا جایگاه این واحد دانست و افزود: هوشمندسازی روابط عمومی ها، مهارت آموزی و مجهز شدن به دانش روز در راستای تغییر نگرش ارتباطی مهمترین راهکار موفقیت در اطلاع رسانی و ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار