فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه 91 درصد از کل جرائم حادث شده در فضای مجازی این استان، کشف شده است، اعتقاددارد این موضوع به‌دلیل حرفه‌ای گرایی پلیس است.
کد خبر: ۴۳۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸ 25 May 2017
سردار احمدعلی گودرزی چهارشنبه 3 خرداد در جمع کارکنان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، ضمن گرامی‌داشت سالروز فتح خرمشهر، گفت: اتحاد، همدلی و مشارکت سه شاخص مهم استقرار امنیت پایدار در استان فارس بوده است.

وی با بیان اینکه مسئولان و مردم باید در زمینه استقرار امنیت پایدار و حفظ آن با احساس مسئولیت بیشتری حرکت کنند، گفت: یکی از زمینه‌های اصلی در بروز مشکلات خانوادگی و اصولاً نارضایتی از زندگی مشترک، فضای مجازی به‌شمار می‌رود که سطح انتظارات افزایش داده است.

گودرزی با بیان اینکه امروز خانواده‌ها خصوص افراد جوان تحت تاثیر فضای مجازی و تولیدات رسانه‌ای، انتظاراتشان از زندگی مشترک و شریک خود افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان فارس با تصریح اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با محوریت سلامت و امنیت به توسعه و پیشرفت درست می‌یابد، گفت: خدمتگزاری صادقانه نیروهای مسلح بر هیچ کسی پوشیده نیست و بدون شک مردم قدردان این زحمات هستند.

گودرزی همچنین با اشاره به سالروز فتح خرمشهر، گفت: بدون‌ تردید پیروزی در عملیات بزرگ و غرورآفرین بیت المقدس در سوم خرداد سال 61، ناشی اتحاد رزمندگان دلیرمردان کشوربود؛ رزمندگان اسلام در آن عملیات با حماسه آفرینی خود به جهانیان نشان دادند که فتح خرمشهر، نه فتح خاک بلکه فتح ارزش‌های ناب اسلامی و اعتقادی بود.

فرمانده انتظامی فارس افزود: خدا را شاکریم که کشور ما نسبت به کشورهای همسایه در یک امنیت بسیار بالایی قرار دارد و این مرهون مجاهدت‌ها و زحمات همه عزیزان در مجموعه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار