زن ۲۶ ساله ساکن یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان چالوس توسط همسرش به قتل رسید. راز این قتل زمانی فاش شد که مردی با دستان خونی از خانه اش خارج شد و در برابر دیدگان اهالی روستا خود را به پلیس معرفی کرد.
کد خبر: ۴۳۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 26 May 2017
 رکنا، گزارش های محلی حاکی از این است که شوهر مقتول پس از ورود به خانه شخصی خود با صحنه خیانت Cheat همسر خود مواجه شد و زن را به قتل Murder رساند.
 
    فرهاد مرا در یکی از خیابان های خلوت برد و با تهدید کاری با من کرد که از گفتنش شرم دارم!
  
شاهدان به پلیس گفتند که قاتل مدعی شده است که  پس از دیدن خیانت، زن 26 ساله خود را با چاقو از ناحیه شکم مور اصابت قرارداد و سپس با پلیس تماس گرفته و خود را تسلیم قانون Law کرد.
مقامات رسمی با تایید این خبر مقتول ۲۶ ساله را ساکن یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان چالوس معرفی کرده اند که توسط همسرش به قتل Murder رسید.
 
انگیزه این جنایت که شب چهارشنبه گذشته رخ داده است طبق اداعای قاتل - شوهر مقتول - ناموسی بوده است اما پلیس در حال تحقیق برای روشن شدن زوایای پنهان آن است.
 
گفته می شود ماموران نیروی انتظامی شهرستان چالوس در پی ارائه گزارش جنایت بدون اتلاف وقت در صحنه وقوع جرم Crime حاضر شدند و قاتل The Murderer را که در محل جنایت بود دستگیر  و پس از تشکیل پرونده برای او هم اکنون در بازداشتگاه به سر می برد.
 
با دستور بازپرس ویژه قتل چالوس جسد مقتول برای بررسی جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافته است.
 
علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با تائید چنین اتفاقی گفت :‌ جسد مقتول برای انجام معاینات پزشکی به اداره پزشک قانونی شهرستان چالوس منتقل شده است. به گفته وی، تا قبل از انجام معاینات پزشکی امکان اظهار و نظر در ارتباط با جزئیات این قتل میسر نیست
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار