کد خبر: ۴۳۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 26 May 2017
به گزارش «تابناک یزد»، جرد کوشنر داماد و یکی از مشاوران ارشد دونالد ترامپ در خصوص روابطش با روسیه تحت بازرسی سرویس اطلاعات اف بی آی آمریکا قرار گرفته است.

بنا به اظهارات مقامات رسمی، بازرسان بر این اعتقادند که جرد کوشنر اطلاعات مهمی مرتبط با آن چه که آن ها لازم است بدانند، در اختیار دارد. این بدان معنا نیست که اف بی آی وی را مظنون و یا مجرم شناخته است.
 
در همین ارتباط روزنامه واشنگتن پست هفته پیش در گزارشی نوشت که یک مقام رسمی نزدیک به ترامپ را شخص مورد نظر اف بی آی دانسته اما اسمی از این شخص در این گزارش نبرده است.
 
در این رابطه روزنامه ایندیپندنت نیز جرد کوشنر را در کانون توجه بازرسان در پرونده مرتبط با ارتباط روسیه در کمپین انتخاباتی سال 2016 آمریکا دانست.
 
مقامات رسمی اعلام کردند که تحقیق درباره کوشنر با آن چیزی که در مورد پال منافورت و مایکل فلین انجام شده است متفواوت است و در طبقه بندی دیگری قرار دارد. هنوزمشخص نیست که از کوشنر درخواست ارائه مدارک شده است یا نه.
 
کوشنر حداقل یک بار در ماه دسامبر سال پیش میلادی با سرگی کیسلیاک سفیر روسیه در آمریکا دیدار داشته و همچنین سال گذشته با بانکدار روسیه ای به نام سرگی گورکوف نیز ملاقات کرده است.
 
کوشنر که دارایی خانوادگی اش بیش از 1.8 میلیارد دلار می باشد، از قدرت قابل توجهی در کاخ سفید برخوردار است.
 
به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای ان بی سی نیوز، در همین ارتباط مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی آمریکا چند ماه پیش در پی افشای فریب دادن مقامات دولتی در خصوص ارتباطش با روسیه از سمت خود برکنار شد. دوره تصدی او کوتاه ترین دوره در بین مشاورین امنیت ملی آمریکا به حساب می آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار