تعدادی از نوجوانان قرآنی طی برگزاری آزمون قرائت برای تلاوت در محفل قرآنی «میهمانی خدا» انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۳۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 26 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، آزمون پذیرش قاریان نوجوان برای تلاوت در محفل قرآنی میهمانی خدا با حضور استاد مسعود پنجه و استاد محمد جواد رجایی در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار شد. 
در این آزمون 32 قاری نوجوان نخبه قرآنی و قرآن‌آموزان دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی شرکت کردند که از بین آنها  19 نفر پذیرفته شدند. این قاریان در محفل نورانی میهمانی خدا به قرائت ترتیل یک حزب از کلام الله مجید خواهند پرداخت. 
محفل قرآنی میهمانی خدا از سال 89 در مضجع شریف امام مهربانی‌ها پذیرای کودکان و نوجوانان زائر و مجاور حضرت رضا(ع) با اجرای تلاوت و برنامه‌های آموزشی دینی است. 
این محفل نورانی در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 10 تا 12 در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی با حضور دو کارشناس مجری استاد حدادیان و استاد تدین برگزار می‌شود و زائران و مجاوران کودک و نوجوان با حضور در این محفل از تلاوت زیبای قاریان هم سن و سال خود بهره‌مند می‌شوند. 
در ویژه برنامه میهمانی خدا پس از تلاوت دو صفحه از اول هر جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان، کارشناس مجری برنامه این آیات را در قالب قصه بازی و نمایش برای بچه‌ها توضیح می‌دهد تا آنها با مفهوم این آیات آشنا شوند. 
گفتنی است؛ در طول برگزاری ویژه برنامه میهمانی خدا مسابقاتی نیز برای شرکتکنندگان برگزار خواهد شد و به برگزیدگان این مسابقات در مراسم اختتامیه که در روز آخر ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار