دبیر اقامه نماز كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از برگزاری سه نشست «خانواده مطهر» با حضور ۶۰۰ نفر از دختران در آستانه ازدواج در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 27 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:عبدالعلی سعادت، دبیر اقامه نماز كمیته امداد امام خمینی(ره) ، از برگزاری سه نشست خانواده مطهر در شیراز خبر داد و گفت:‌ با همكاری مؤسسه خانواده مطهر استان فارس و ستاد اقامه نماز این نشست‌ها در سه هفته متوالی و با حضور ۶۰۰ دختر در آستانه ازدواج برگزار شد.

وی، تجربه برگزاری این نشست در سال گذشته و رضایتمندی شركت‌كنندگان از محتوای دوره را سبب برگزاری مجدد این برنامه در سالجاری دانست و افزود: دختران بین سنین ۱۷ الی ۳۰ سال مخاطب اصلی این نشست هستند.

سعادت، توجه به نقش نماز در كاهش آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌های زندگی را از سرفصل‌های اصلی این برنامه برشمرد و گفت: شركت‌كنندگان این نشست‌ها ضمن حضور در یك فضای كارگاهی به‌راحتی می‌توانند سئوالات خود را مطرح كنند و با آداب همسرداری، تفاوت‌های زن و مرد، تكالیف زن و شوهر و همچنین مهارت‌هایی درخصوص دوران نامزدی، عقد و عروسی آشنا شوند.

دبیر اقامه نماز كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در پایان یادآور شد هر برنامه این ۳ نشست، با حضور دختران ۵ شهرستان استان در اردوگاه شهید ربانی شیراز برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار