دبیر اجرایی «نخستین کنگره سرطان بیمارستان رضوی» از برگزاری این کنگره در ۲۱ و ۲۲ خردادماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 03 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، سید امیر هژبرالساداتی به موضوع اهمیت روزافزون و شیوع رو به افزایش سرطان در جهان اشاره و اظهار داشت: «نخستین کنگره سرطان بیمارستان رضوی» با هدف معرفی توانمندی‌های بیمارستان رضوی در زمینه تشخیص و درمان سرطان و نیز بحث و تبادل نظر درباره آخرین دستاوردهای تشخیص و درمان سرطان با حضور جمعی از برجسته‌ترین متخصصان کشورمان در زمینه سرطان شناسی، پرتودرمانی، جراحی اعصاب، جراحی زنان، پروکتولوژی، آسیب شناسی و پزشکی هسته‌ای در محل این بیمارستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این کنگره حدود 211 نفر ثبت نام کرده‌اند و پیش بینی می‌شود این کنگره در مجموع 300 نفر شرکت‌کننده را پذیرا باشد.

وی افزود: 60 نفر سخنران و هیئت رئیسه در «نخستین کنگره سرطان بیمارستان رضوی» حضور خواهند داشت و 28 مقاله و 14 پوستر ارائه شده و پنج پانل تخصصی با موضوعات تازه‌های سرطان پستان، ژنیکولوژی، تومورهای مغز و کولورکتال نیز برگزار خواهد شد. همچنین در روز نخست برپایی کنگره یک جراحی در زمینه چالش‌های کنسر رکتوم انجام خواهد شد، که از طریق پوشش تصویری همزمان برای شرکت‌کنندگان در کنگره به نمایش درخواهد آمد.

هژبرالساداتی تاکید کرد: تلاش ما براین است که در این کنگره آخرین پژوهش‌های انجام شده در کشور، به ویژه در بیمارستان رضوی در زمینه انواع مختلف سرطان ارائه شود.

بیمارستان فوق تخصصی رضوی تا کنون بیش از 90 کنگره علمی در سطح بین المللی و کشوری برگزار کرده است و در زمینه ارائه خدمات پزشکی و درمانی به بیماران سرطانی با توجه به برخورداری از مرکز پزشکی هسته‌ای، بخش رادیوتراپی و انکولوژی و همین‌طور دسترسی به بیش از 100 نمونه بافت سرطانی در زیست ‌بانکِ خود در خاورمیانه پیشرو به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار