مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ‌بوشهر گفت: طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی با رویکرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان ‌اجرایی شد.
کد خبر: ۴۳۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 28 May 2017
عبدالرسول کازرونی ظهر امروز در نشست طرح کارورزی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استان بوشهر با بیان اینکه طرح‌های حرفه‌آموزی در استان بوشهر اجرایی شده است اظهار داشت: براساس ظرفیت‌های مناطق مختلف استان بوشهر طرح‌های مهارت‌افزایی در شهرها، روستاها و شرکت‌ها و صنایع استان بوشهر اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه مهارت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد تصریح کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات بیکاری جوانان جامعه، مهارت‌افزایی است که این مهم در همه بخش‌ها و رشته‌های فنی و حرفه‌ای اجرایی شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اصلی‌ترین وظیفه این نهاد را ارائه آموزش‌های مهارتی در راستای توانمندسازی و فقر زدایی دانست و افزود: با پیشرفت تکنولوژی آموزش مهارت‌ها نیز توامان حرکت کرده و در طول چند دهه فعالیت فنی وحرفه‌ای متناسب با نیازهای روز تغییر کرده و سعی شده تا رشته‌های مختلف براساس نیازهای جامعه به اجرا گذاشته شود.

کازرونی با ارائه توضیحاتی در خصوص طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی گفت: یکی از برنامه‌های مهم آموزش فنی و حرفه‌ای اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی با همکاری دستگاه‌های متولی است.

وی با بیان اینکه در گذشته به نام طرح استاد شاگردی اقداماتی در این خصوص صورت گرفته بود خاطر نشان کرد:  با اصلاحاتی در طرح جدید بنام طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر لزوم مهارت آموزی در محیط کار واقعی با رویکرد اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: به همین منظور لازم است در اسرع وقت جلسه‌ای با حضور مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای و دستگاه‌های متولی در استان و اصناف و کسبه تشکیل شده و اجرای این طرح ابلاغ شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار