مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خبرداد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت از ۱۳ الی ۲۰ خرداد در مرکز نمایشگاه های آستان قدس رضوی خبرداد.
کد خبر: ۴۳۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 30 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،سعید سرابی ،مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی  در نشست خبری «دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت» مشهد  گفت : برای نخستین بار نمایشگاه قرآن و عترت همزمان با مشهد در ۱۰ شهرستان دیگر نیز برگزار می شود.
وی افزود: این شهرستان ها شامل سبزوار، تربت حیدریه، گناباد، کاشمر، نیشابور، قوچان، درگز، خواف، تربت جام و سرخس است.
سرابی افزود: با توجه به اینکه مشهد طولانی ترین تاریخ برگزاری نمایشگاه قرآنی را بعد از تهران در کشور تجربه می کند امیدواریم این تجربه بتواند در کیفیت بخشی برنامه ها نسبت به گذشته سودمند و تاثیرگذارتر باشد.

سرابی با اشاره به اینکه تقارن برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت با انتخاب مشهد به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ از امتیازات ویژه این نمایشگاه است، گفت : براساس نتایج پژوهش های سال گذشته، زمان برگزاری نمایشگاه به نیمه اول ماه مبارک رمضان تغییر پیدا کرد و قرار است این رویداد قرآنی در جوار بارگاه منور رضوی برگزار شود.

وی انتقال مکان نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت نمایشگاه بین المللی مشهد به مرکز نمایشگاه های آستان قدس رضوی را یکی از نقاط قوت این دوره از نمایشگاه اعلام  و افزود: با توجه به حضور زائران و ظرفیتی که حرم مطهر نسبت به حضور علاقمندان قرآنی دارد، امیدواریم تجربه موفق تری نسبت به سال های گذشته در برگزاری این نمایشگاه داشته باشیم.

سرابی افزود: امسال فضای نمایشگاه از ۱۸ هزار متر مربع به هشت هزار متر مربع کاهش پیدا کرد که بر این اساس بخش های تکراری نمایشگاه حذف شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار