تجمع کنندگان با بغض‌های در گلو گیر کرده خواهان رفع مشکلات بوجود آمده توسط مدیران استانی و کشوری شدند و از مسئولان خواستند از خواب بیدار شده و نسبت به مردم بی تفاوت نباشند.
کد خبر: ۴۳۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 31 May 2017
برخی از سپرده گذاران موسسه مالی توسعه در یاسوج مقابل شعبه این موسسه در خیابان مطهری تجمع کردند به‌گونه‌ای که ترافیک شدید در این خیابان را به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، تجمع کنندگان با بغض‌های در گلو گیر کرده خواهان رفع مشکلات بوجود آمده توسط مدیران استانی و کشوری شدند و از مسئولان خواستند از خواب بیدار شده و نسبت به مردم بی تفاوت نباشند.

یکی از سپرده‌گذاران توسعه در یاسوج به تسنیم گفت: مبلغی پول بعد از سال‌ها زجر و کارگری برای انجام عروسی فرزندم پس انداز داشتم که در این موسسه سپرده کردم که بعد از ماه مبارک رمضان عروسی پسرم را انجام دهم.
 
تجمع سپرده‌گذاران موسسه توسعه در خیابان مطهری یاسوج 

یکی دیگر از مشتریان توسعه با انتقاد از بی توجهی دولت افزود: من مانده‌ام دولتی که شعار با مردم بودن و رفع مشکلات ولی نعمتان را سر می‌‌دهد چگونه نسبت به مشکلات پیش آمده بی خیال و بی توجه است.

وی ادامه داد: من مانده‌ام چگونه یک مغازه در شهری حتی در صورتی نام آن با موازئین شرعی و عرفی مغایرت دارد اماکن در کمترین زمان ممکن تذکر جمع آوری می‌دهد ولی موسسه‌ای که چندین سال در تابلوی آن نوشته بود تحت نظارت بانک مرکزی، دولت نسبت به آن بی توجه است.

این مشتری موسسه توسعه در حالی اشک در چشمانش حلقه زده بود گفت: این موسسه از هر طریق ممکن دنبال جذب مشتری بود به گونه‌ای که از نوعروسان و نو دامادها می‌خواستند تسهیلات دریافتی ازدواج خود را در توسعه سرمایه گذاری کنند تا مجدد وام ازدواج دریافت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار