مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد
طی سال‎جاری طرح کارورزی برای 2 هزار نفر از دانشجویان و دانش‎آموختگان در استان زنجان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸ 31 May 2017
محمد رضا انصاری  اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته، برنامه‌های مختلفی ویژه اوقات فراغت در شهرها و روستاهای استان زنجان و برای سنین بالای 15 سال اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای سنین زیر 15 سال نیز در صورت دریافت مجوز، برنامه‎های اوقات فراغت پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: اجرای طرح کارورزی دانشجویان و دانش آموختگان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری است.

انصاری با بیان اینکه در استان زنجان برای 2 هزار دانشجو و دانش آموخته طرح کارورزی اجرا می‎شود، یادآور شد: اجرای طرح کارآموزی در محیط کار نیز از دیگر برنامه‌های مورد نظر طی سال جاری در استان است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان زنجان با بیان اینکه طرح کارآموزی در محیط واقعی کار به روش استاد- شاگردی انجام می‎شود، اظهار کرد: دو طرح مذکور در سال جاری در رأس برنامه‌های اداره کل فنی و حرفه‎ای استان قرار دارد.

انصاری با اشاره به اینکه در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی هم برنامه‎ای در استان زنجان پیش‎‏بینی شده است، افزود: در این راستا با کمیته امداد امام خمینی، اداره کل بهزیستی استان و اداره کل امور زندان‌های استان تفاهم‎نامه‎ای منعقد شده است.

وی با بیان اینکه عمده رشته‌های ارائه شده در مرکز آموزش خواهران الزهرا شامل رشته‎های فرهنگی و هنری است، ادامه داد: توانمند سازی بانوان در قالب رشته‎های مشاغل خانگی از دیگر اقدامات این اداره کل در استان زنجان به شمار می‌رود.

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان موفق به دریافت مدال طلای المپیاد رباتیک شده است، گفت: استان مهد استعدادهای ناب بوده و نخبگان زیادی را پرورش می‌دهد.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار