شرکت همیاب 24 و شرکت بهپویان امین منتظر در نشست خبری صبح امروز به معرفی فعالیت و دستاوردهای خود پرداختند و از پرچم ایران که بر فراز اورست به اهتزاز در آمده بود رونمایی شد.
کد خبر: ۴۳۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲ 01 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،دکتر سید حسن علم الهدایی ، رئیس پارک علم و فن آوری خراسان رضوی امروزدر نشست خبری گفت: یکی از راههای نجات اقتصاد کشور، کاهش رانت ها، توسعه اقتصادی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب نوآوری و حمایت از شرکت های دانش بنیان است.
وی اظهار داشت:کشور ما از لحاظ  تولید علم جایگاه بالایی را در دنیا به خود اختصاص داده ،اما متاسفانه تولید علم در زندگی ما نقش کمی دارد ، که بخشی از آن به فهم عمومی برخی مدیران و مسئولان برمی گردد که توجه لازم را به مسئله شرکت های دانش بنیان ندارند.
علم الهدایی با ابراز خرسندی از اینکه در خراسان رضوی استاندار و معاونین به شرکت های دانش بنیان توجه جدی دارند، گفت: متولیان امر و وزارت خانه های کشور باید مطالبات و مسائل شرکت های دانش بنیان را برآورده  کنند ، مقامات دولتی در هر جایی هستند باید قدردان نیروهای انسانی و جوانان باشند.

رئیس پارک علم و فن آوری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مشاغل مرتبط با آی تی و آی سی تی از نظر کسب و کار و سودآوری بالاترین نرخ را در دنیا دارند و می تواند ارزش افزوده های بسیاری را داشته باشند، خاطر نشان کرد: رشد اقتصادی در نتیجه ارتقاء و همتی است که در جوانان و نیروهای تحصیل کرده وجود دارد که باید قدردان بود و به آنها توجه کرد.

بهروز فتح آبادی مدیر توسعه شرکت دانش بنیان همیاب ۲۴ گفت:سامانه همیاب ۲۴ به نشانی www.hamyab۲۴.comm اولین، بزرگترین و تنهاترین سامانه اطلاع رسانی و ردیابی کالاهای دیجیتال(موبایل، لب تاپ و تبلت)گمشده و سرقتی در سراسر کشور است.
وی با بیان اینکه این سامانه برای 18 نفر ایجاد اشتغال کرده ،افزود: پیشگیری و کاهش سرقت های دیجیتال در کشور، کاهش هزینه و زمان برای پیگیری کالاهای دیجیتال گمشده و سرقتی و صرفه جویی اقتصادی در ارائه خدمات توسط دولت از اهداف سامانه همیاب ۲۴ است.
فتح آبادی با اشاره به اینکه در ۶ ماه اخیر ۱۱ هزار کالای دیجیتال در سامانه ثبت شده که توانستیم طی این مدت ۲۳ درصد کالاهای ثبت شده را ردیابی و به صاحبانشان برگردانیم، اظهار داشت:استعلام شماره سریال کالای دیجیتال در سامانه قبل از خرید کالا، ثبت شماره سریال کالای دیجیتال گمشده و سرقتی در سامانه، ثبت شماره سریال کالای پیدا شده در سامانه برای رساندن کالا به دست مالک اصلی و نگهداری اطلاعات کالای نو به نام خریدار از اقدامات این سامانه است.
مدیر توسعه شرکت دانش بنیان همیاب ۲۴ با بیان اینکه برای ردیابی روزانه هزار گوشی سالانه ۳۹ میلیارد تومان برای کشور صرفه جویی دارد، افزود:کاهش هزینه دسترسی و ارتباطی، کاهش ۱۶۰ هزار کیلومتر سفر درون شهری توسط سامانه، کاهش ۱۲ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت مصرفی در کشور، ایجاد اشتغال جدید، متنوع و ارزان و همکاری مشترک با دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور از مزایای اقتصادی این سامانه است.
وی با اشاره به اینکه تا کنون به ۳۲ هزار تماس تلفنی مشتریان پاسخ داده ایم، اظهار داشت:این شرکت توانسته عنوان ایده برتر استارت آپ ویکند، عنوان هوشمند ترین کسب و کار ایران در شهر تهران، مقام دوم جشنواره کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف را کسب و جزء ۶ طرح نهایی جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی شود.
در پایان این نشست، مرتضی تقوایی حسین زاده و مجید مذهبی به ارائه دستاوردهای شرکت بهپویان پرداختند و گفتند:این شرکت در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی کشور و مدیریت انرژی دستاوردهای بسیاری داشته  و به عنوان اولین شرکت در زمینه خدمات انرژی موفق به اخذ تاییدیه شرکت دانش بنیان شده است و همچنان نیازمند حمایت مدیران و دولت است.
در بخش پایانی این نشست از پرچم این شرکت و پرچم مشهد 2017 که طی برنامه کوهنوردی  موفق به فتح به قله اورست شده بودند و آنرا بر فرازجهان به اهتزاز در آورده بودند  رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار