فرمانده قرارگاه علی ابن ابیطالب با بیان اینکه مزار شهدا مکان مقدسی است، گفت: این مکان مقدس سند حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران است که در راه اسلام و نظام این فرزندان( شهدا) در همراهی با امام خمینی ( ره)، به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۴۳۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 03 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، سردار عظیمی پیش از ظهر امروز در مراسم خاکسپاری شهید فریدون احمدی ( چهاردهمین شهید مدافع حرم) در قطعه مزارشهدا * باغ فردوس* کرمانشاه، اظهارداشت: کسانی که در دوران دفاع مقدس برای دفاع از کشور و نظام جمهوری اسلامی در برابر دشمنان  ایستاده و به شهادت رسیدند، و امروز مدافعان حرم در بدترین شرایط در دفاع از حرمین شریفین همه ی سختی ها را به جان خریده اند.

 وی در ادامه افزود: مدافعان حرم نظیر شهید فریدون احمدی در مقابل نیروهای تروریستی- تکفیری، داعش مقاومت کرده و به شهادت رسیده اند، و همین شهدای مدافع حرم نماد حقانیت هستند.

فرمانده قرارگاه علی ابن ابیطالب با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم، اسناد زنده بوده که سند رسوایی دشمنان هستند، افزود: امروز مردم ما به خوبی می دانند که تمام جنایاتی که در منطقه اتفاق می افتد، عامل آن رژیم صهیونیستی و آمریکا است که مدافعان حرم نقشه های آنان را خنثی می کنند.

سردار عظیمی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها و مزدوران آنان از تکفیری ها در منطقه حمایت می کنندو کسانیکه امام ( حرم امامان در سوریه و عراق)  را شناخته در دفاع از آن از هیچ چیزی دریغ نکرده ، وبه جبهه های مبارزه علیه نیرو های تکفیری رفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار