امام‌جمعه همدان بابیان اینکه باید نشان دهیم به اتمام وجود امام خمینی (ره) را دوست داریم و هرچه داریم از انقلاب آن بزرگوار است، اظهار داشت: باید حمایتمان را نسبت به فرزند خلف و صالح امام، یعنی رهبر معظم انقلاب که سکان‌دار کشتی انقلاب شدند نشان دهیم.
کد خبر: ۴۳۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 04 June 2017
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه معنای تقوا را خوب درک نکرده‌ایم گفت: مردم انقلابی همدان با آرمان‌های امام (ره) بیعتی دوباره خواهند بست.

به گزارش مهر، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه همدان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: ماه رمضان و برکات این ماه آنگونه که باید برای مردم شناخته نشده است.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم از برکات و معنویات این ماه سخن بگوییم هر چقدر صحبت کنیم باز هم کم گفته شده است، افزود: خداوند روزه را بر همه واجب کرد تا به تقوای الهی دست یابند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه با بیان اینکه با بهره‌گیری درست از برنامه‌های ماه رمضان می‌توان متقی شد، گفت: متاسفانه معنای تقوا را خوب درک نکرده‌ایم و در مسیر آن نیز قدم برنداشته‌ایم.

وی تقوا را قدرتی درونی برای دوری از گرفتاری گنا و بلا دانست و بر لزوم استفاده از مواهب ماه رمضان برای حرکت در مسیر تقوا تاکید کرد و گفت: یکی از راه‌های مهم در این زمینه انس با قرآن است.

امام جمعه همدان همچنین در ادامه با بیان اینکه باید نشان دهیم باتمام وجود امام خمینی(ره) را دوست داریم و هرچه داریم از انقلاب آن بزرگوار است، اظهار داشت: باید حمایتمان را نسبت به فرزند خلف و صالح امام، یعنی رهبر معظم انقلاب که سکان دار کشتی انقلاب شدند نشان دهیم.

امام جمعه همدان بابیان اینکه سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی با سالروز شهادت حضرت خدیجه(س) همزمان شده است، گفت: باید برنامه ای در خور شان این دو بزرگوار در همدان برگزار شود و مردم انقلابی همدان با آرمان‌های امام (ره) بیعتی دوباره خواهند بست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تالاری که در باغ بهشت همدان در جوار مزار شهدا قابل استفاده است باید به درستی مورد بهره برداری قرار گیرد، عنوان کرد: در همدان تالاری به این اندازه فاخر در دسترس نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ایثار و شهامت مدافعان حرم در دفاع از دین اسلام گفت: این افراد پوزه آل سعود، داعش و آمریکا و هم‌پیمانان آنها را به خاک مالیده‌اند.

آیت الله محمدی با اشاره به اینکه اگر مدافعان حرم نبودند امروز نعمتی به نام امنیت نیز در کشور وجود نداشت، گفت: متاسفانه گروه های تکفیری در افغانستان بیش از ۱۰۰ نفر را به شهادت رسانده و ۴۰۰ نفر را مجروح کردند.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی بعضی از احمق‌ها می‌گویند که چرا باید در سوریه بجنگیم، عنوان کرد: داعش در همه منطقه از جمله بحرین، عراق، عربستان، سوریه و سایر نقاط نفوذ کرده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مدافعان حرم از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار هستند، عنوان کرد: این افراد با چشم پوشیدن از لذت‌های دنیوی برای دفاع از امنیت وارد عرصه  شده‌اند که باید همواره قدردان آنها بود.

آیت الله محمدی همچنین تاکید کرد: عید فطر جشن پیروزی برای روزه داران و مسلمان در پایان این ماه مبارک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار