مدير کل تبليغات اسلامي خراسان رضوي در مراسم مردمی عهد روح الله؛
مدیرکل تبليغات اسلامي خراسان رضوي در جمع سوگواران شیعه و اهل سنت ارتحال امام خميني (ره) تربت‌جام بیان داشت: تفکر امام (ره) و خلف صالح ايشان مقام معظم رهبری عصاره 124 هزار پيامبر الهي است.
کد خبر: ۴۳۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 05 June 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، حجت‌الاسلام لطفيان در آیین نکوداشت بيست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) با اشاره به تبيين شخصيت آن عزیز سفرکرده گفت: در مدیریت انقلابی امام خميني (ره) تفسیر عینی آيات الهي موج می‌زد و امام راحل ذوب در پروردگار متعال بود.
وی در مراسم مردمی عهد روح الله مردم شیعه واهل سنت تربت جام افزود: امام خميني (ره) در زمره محبوب‌ترین رهبران در جهان اسلام و بشريت امروز شناخته می‌شود که با مديريت و تفکر الهي حرکت تاريخي پيامبر اعظم (ص) را زنده و احيا کرد.
وي تصريح کرد: امام خميني (ره) جبهه مقاومت و بيداري اسلامي را به دنيا عرضه کرد تا در مقابل زيادي خواهي مستکبران بايستد.
مديرکل سازمان تبليغات اسلامي خراسان رضوي با اشاره به سفر رئیس‌جمهور آمريکا به منطقه عنوان داشت: حکام عربستان و آل سعود با ذلت در مقابل آمريکا که خون هزاران مسلمان را می‌ریزد پيمان و دست دوستي می‌دهند که برخلاف سيره پيامبر اسلام هست.
لطفيان، با اشاره به نگاه امام خميني (ره) به جبهه استکبار خاطرنشان کرد: سبک مديريتی امام (ره) در مقابل قدرت‌های استعماري و استکباری اين بود که آنان را خوار و ذلیل می‌دانست و شعار آمريکا هيچ غلطي نمی‌تواند بکند منبعث از تفکرانقلابی امام راحل بود.
وی با اشاره به نگاه مقام معظم رهبري به شخصيت امام خميني (ره) یادآور شد: مبنا و حقیقت حرکت انقلاب اسلامي به رهبری امام راحل حفظ دين مبین اسلام بود و نه شيعه و اهل سنت، امام مظهر دین‌داری، دانايي و درد مردم بود و کسانی که می‌خواهند در مدار اين تفکر قرار گيرند باید به وحدت جهان اسلام کمک کنند.
وی خطاب به جوانان توصیه کرد: جوانان شخصيت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري با ديگر رهبران جهان موردبررسی قرار دهند تا تفاوت رهبر ديني که دغدغه‌اش دین‌داری، دانايي و درد مردم است را با رهبران مادی‌گرا متوجه شوند و بدانند تفکر امام و خلف صالح ايشان مقام معظم رهبری عصاره 124 هزار پيامبر الهي است.
مديرکل سازمان تبليغات اسلامي خراسان رضوي تأکید کرد: امروز پشتيباني از ولایت‌فقیه به همين دليل واجب است که امام خميني با به‌کارگیری از آيات قرآن کریم و سيره پيامبران، نظام اجتماعي مبتني بر شریعت و دين را در ادامه حکومت پیامبر اعظم (ص) پياده کردند.
گفتنی است؛ آیین نکوداشت بيست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) درقالب (مراسم مردمی عهد روح الله) با حضور امامان جمعه و جماعات، مسئولان اجرايي، نظامي، انتظامي و قشرهاي مختلف مردم شيعه و اهل سنت در مصلا الغدير تربت‌جام برگزار شد که پس از سخنرانی و اجراي مداحي و نوحه‌سرایی از همه شرکت‌کنندگان به‌صرف افطاري پذيرايي شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار