به مناسبت نخستین خروش تاریخی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره)
قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ نخستین خروش تاریخی ملت ایران به رهبری حکیم فرزانه و مدبری آگاه به زمان بود که با مخالفت با سیاست‌های ظالمانه حکومت طاغوتی مقدمات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند.
کد خبر: ۴۳۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 05 June 2017
عبدالله جعفری با اشاره به یکپارچگی و بیداری ملت ایران تصریح کرد: مردم ایران با هدایت‌های امام خمینی(ره) به مقابله با ظلم و جور پرداخته و ذره‌ای از اراده و خواسته خود کوتاه نیامدند.
قیام ۱۵ خرداد را سرآغازی برای سقوط حکومت پهلوی عنوان کرد و افزود: امروز همه کارشناسان در دنیا واقف‌اند که هدف اصلی قیام خونین ۱۵ خرداد و نهضت بزرگ امام خمینی (ره)، اسلام و احیای ارزش‌های اسلامی بود چراکه نهضت امام (ره) برگرفته از نهضت حسینی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه امروز اگر مسئولان ما از گفتمان و اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب دور شوند تهدیدی برای انقلاب به شمار می‌رود، اظهار داشت: باید از گفتمان و فرهنگی که اسلام و انقلاب اسلامی ایجاد کرده حراست و پایداری کنیم و هر شخصی که از این انقلاب و گفتمان و اندیشه آن فاصله بگیرد یک تهدید درونی قلمداد می‌شود بنابراین روح انقلاب و نهضت امام(ره) را باید در پیکره این ساختار حفظ کرد.

جعفری با بیان اینکه امام(ره) با تبیین اسلام آمریکایی روی درد اصلی امت اسلامی دست گذاشت، گفت: معجزه امام خمینی(ره) این بود که در دنیایی که دین را به عنوان افیون ملت‌ها معرفی می‌کردند، نظام و انقلابی را با محتوای دینی ایجاد کرد.

وی با اشاره به رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز که تربیت شده مکتب امام(ره) است به خوبی راه امام راحل را ادامه می‌دهد و انقلاب را تا به امروز سرافرازانه به ئیش برده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار