مدیرکل آموزش و پرورش سمنان خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از کسب رتبه دوم کشوری در اجرای برنامه‌های سلامت و پیشگیری از معلولیت‌ها و غربالگری اختلالات ژنتیک دانش‌آموزان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 05 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، محمدرضا جهان اظهار کرد: اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان در راستای تحقق و اجرای برنامه‌های سفیران سلامت، آهن‌یاری، پیشگیری از معلولیت‌ها و غربالگری اختلالات ژنتیک، سلامت دهان و دندان، هفته سلامت، طرح دادرس، محیط زیست و ضمن خدمت پس از ارزیابی نهایی موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

وی افزود: استان سمنان در اجرای برنامه‌های ارتقای سلامت دانش‌آموزان نیز رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: برنامه‌های ارتقای سلامت با هدف کیفیت‌بخشی و بالا بردن سطح سلامت دانش‌آموزان در قالب برنامه‌هایی چون سفیران سلامت دانش‌آموزی، بهداشت دوران بلوغ و تغذیه سالم، برنامه مکمل یاری ریزمغذی‌هایی چون توزیع قرص آهن ویژه دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم و نیز اجرای برنامه آموزش بهداشت دهان و دندان، اجرای طرح پیشگیری از معلولیت‌ها و غربالگری بیماری‌های ژنتیک و همچنین اجرای برنامه زیست‌محیطی در قالب یک ساعت با محیط بان ویژه مدارس مناطق حفاظت‌شده و اجرای طرح دادرس با محتوی آموزشی کمک‌های اولیه، امداد و نجات و ... صورت پذیرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار