مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی در بازدید از ویژه برنامه‌سفره‌های‌همدلی:
مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی در بازدید از ویژه برنامه سفره های همدلی رسانه ملی و استانی را پرچمدار مناسک سازی عنوان کرد.
کد خبر: ۴۳۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۲ 06 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، محسن نصرپور در بازدید از ویژه برنامه سفره های همدلی با بیان این مطلب گفت: در ویژه برنامه امسال سفره های همدلی شاهد تحولات چشمگیری بودیم، ضمن اینکه دکور این برنامه هم به لحاظ حجمی گسترده تر است و هم اینکه محتوا و پیام دارد.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به اینکه میهمانان این برنامه نسبت به سال گذشته از تنوع بیشتری برخوردار هستند یادآور شد: امسال در این برنامه شاهد حضور ترکیبی از چند میهمان مختلف هستیم و نیز برنامه های گفتگو محوری که با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی در این برنامه پخش می شود.

وی مخاطبان این برنامه را رضایت بخش دانست و اظهار کرد: برنامه های سحر و افطار، دوره المپیک برنامه های رسانه ملی و استانی است و طبق بررسی های صورت گرفته با افرایش مخاطب روبه رو بوده است.

نصر پور با بیان اینکه حضور شبکه خراسان رضوی در بین شبکه های سراسری بسیار پر رنگ تر شده است تصریح کرد: ما هر شب برنامه سحری ترتیل قرآن از شبکه 1 و برنامه های سحر خوانی و مناجات خوانی را از حرم مطهر رضوی برای شبکه 2 پخش می کنیم.

وی همچنین با اشاره به طرح ضامن آهو که ویژه آزادسازی زندانیان در این برنامه پخش می شود عنوان کرد: این طرح بازخوردهای خوبی داشته و افراد خیر استقبال قابل توجهی در خصوص آن داشته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار