آئین گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد با حضور اقشار مختلف مردمی در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 06 June 2017
آئین گرامیداشت شهدای 15 خرداد عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان استان کرمان و اقشار مختلف مردمی در مرقد شهدای گمنام شهر کرمان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار اظهار داشت: قیام 15 خرداد در سال 42 نقطه آغازین انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی‌(ره) بود.

مهدی صدفی با اشاره به حضور باشکوه روز گذشته مردم در مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در مصلی بزرگ امام علی‌(ع) شهر کرمان گفت: افتخار و سربلندی امروز ما به واسطه وجود امام خمینی‌(ره) بوده و مردم کرمان به خوبی با حضور خود قدرشناسی کردند.

مسئول ستاد بزرگداشت ارتحال امام در استان کرمان بیان کرد: رسالت امروز ما این است که خط مشی فکری امام راحل را با زبان عمل به اقشار مختلف اجتماعی معرفی کنیم و فرهنگ و گفتمان وی را به خوبی در جامعه تشریح کنیم.

وی با بیان اینکه امروز نسل جوان تشنه شنیدن و دانستن فضایل امام خمینی‌(ره) است و امیدواریم که بتوانیم از سیره و زندگی ایشان به عنوان الگو برای همه نسل‌ها استفاده کنیم افزود: برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی‌(ره) و قیام خونین 15 خرداد از 12 خرداد‌ماه جاری در کرمان آغاز شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه سعی و تاکید بر محتوایی برگزار کردن این مراسم در کرمان بوده است خاطر‌نشان کرد: برنامه‌ها در محورهای مختلفی از جمله علمی، قرآنی، مراسم، فرهنگی، ورزشی و ... در همه شهرها و بخش‌های استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در تمام مساجد استان برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی‌(ره)برگزار می‌شود گفت: برگزاری نشست‌های فرهنگی و بصیرتی، غبارروبی گلزار شهدا، سه محفل بزرگ قرآنی به همت پایگاه‌ها و موسسات مردمی قرآنی، مسابقات فرهنگی با موضوع وصیت‌نامه امام خمینی‌(ره)، مسابقات وبلاگ‌نویسی و ... از دیگر برنامه‌های این ایام است.

به گزارش آئین گرامیداشت شهدای 15 خرداد در استان کرمان با سخنرانی حجت‌الاسلام علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در حرم شهدای گمنام کرمان در حال برگزاری است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار