با صدور مجوز
شهردار منطقه 1 سمنان گفت: ملک مخروبه خیابان حکیم الهی 46 با صدور مجوز ورود به ملک توسط شهرداری تخریب شد.
کد خبر: ۴۳۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 06 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حمید قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در راستای تخریب املاک فرسوده و خطرساز و طی مراحل قانونی در روز تعطیل، ملک فرسوده واقع در خیابان حکیم الهی 46 توسط شهرداری منطقه 1 سمنان تخریب شد.

وی افزود: بر اساس بند 14 ماده 55 قانون شهرداری‌ها مقرر شده است اماکنی که در مناطق مختلف از سوی صاحبان خود رها شده‌اند و سلامت و امنیت شهروندان را به مخاطره می‌اندازد، شناسایی و پس از طی مراحل قانونی محصور یا تخریب شوند.

شهردار منطقه 1 سمنانادامه داد: بر همین اساس چندین ملک در منطقه یک سمنان که به‌صورت مخروبه بوده و مالک آن را رها کرده است، شناسایی و مراحل قانونی آن طی شد.

قاسمیتصریح کرد: این املاک مخروبه پس از طی مراحل قانونی و مکاتبات صورت‌گرفته با اداره کل دادگستری استان سمنان و مجوز ورود به ملک تخریب می‌شوند.

وی اضافه کرد: دومین ملک تخریب شده در بلوار حکیم الهی، حکیم الهی 46، پلاک هشت، روبه‌روی مسجد واقع شده و پس از بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد، این ملک بدون صاحب است و پس از چندین بار مکاتبه و مجوز ورود توسط دادگستری استان سمنان روز گذشته توسط شهرداری منطقه 1 تخریب شد.

شهردار منطقه 1 سمنانخاطرنشان کرد: مجوز ورود باقیمانده این املاک از سوی دادگستری صادر شده است و به ترتیب در حال تخریب هستند.

برچسب ها: مخروبه ، شهرداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار