نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هویت ملت ایران انقلابی بودن آنها است گفت: انحراف از خط امام و رهبری خسارت جبران‌ناپذیری به کشور و نظام اسلامی وارد می‌کند.
کد خبر: ۴۳۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 07 June 2017
حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی شامگاه دوشنبه در آئین گرامیداشت شهدای 15 خرداد در حرم شهدای گمنام شهر کرمان اظهار داشت: 15 خرداد به فرموده امام راحل برای همیشه تاریخ عزای عمومی است.

وی با اشاره به اینکه مردم در این روز به‌دلیل اسلام‌خواهی و برای حمایت از رهبر دینی‌شان به رگبار بسته شدند و هزاران نفر به شهادت رسیدند گفت: در این روز رهبر دینی ملت را شبانه دستگیر و در سانسور خبری به زندان بردند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم با پیوستگی عمیقی که با رهبر خود داشتند با شعار "یا مرگ، یا خمینی" به میدان آمدند افزود: 15 خرداد آغاز سطح فراگیر انقلاب توسط آحاد مردم بود و انقلابی که از سال‌ها پیش در کشور ایجاد شده بود، در این روز اوج گرفت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام 15 خرداد خاطر‌نشان کرد: پیام 15 خرداد این است که ملت ایران فدای اسلام می‌شود و همیشه گوش به فرمان رهبری دینی خود است.

علیمرادی با بیان اینکه امام خمینی‌(ره) به کمک ملت، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و مبنای انقلاب اسلامی، ملت است گفت: امروز هم که سال‌ها از پیروزی انقلاب می‌گذرد، تاریخ مصرف ملت تمام نشده و در همه زمینه‌ها نمایندگان و مسئولان کشور توسط آرای مردم انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اندیشه پاک امام راحل مردم‌سالاری دینی بود که امام با اخلاص کامل، آن را پایه‌گذاری کرد افزود: بعد از امام راحل نیز رهبر معظم انقلاب، همچنان ملت را در متن جامعه و نظام نگه داشته است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بعد از رحلت امام همین ملت با کمک نمایندگان خبرگان رهبری، بهترین فرد را شناسایی و به‌عنوان رهبر انقلاب معرفی کردند تصریح کرد: نعمت رهبری دینی، نعمت بسیار بزرگی است که خداوند در این نظام اسلامی به ما عطا کرده و باید شکرگزار خداوند باشیم.

وی با اشاره به اینکه هویت ملت ایران، انقلابی بودن آنها است گفت: انحراف از اسلام و انقلاب و انحراف از خط امام و رهبری ذلالت و گمراهی می‌آورد و خسارت جبران‌ناپذیری به کشور و نظام اسلامی وارد می‌کند.

علیمرادی با بیان اینکه امام راحل هم مانند پیامبر گرامی اسلام‌(ص) از گمراهی بعد از معرفت نگران بود، افزود: خواص جامعه باید مواظب باشند که در این برهه از زمان گمراه نشوند.

وی با اشاره به اینکه باید در فتنه‌ها راه را به‌درستی شناسایی و با بصیرت حق را از باطل تشخیص دهیم اظهار داشت: ملت ایران فتنه‌های بزرگی را پشت سر گذاشته و یکی از فتنه‌های بزرگ که دشمن آن را همیشه برنامه‌ریزی می‌کند، انحراف جامعه از خط امام و رهبری است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار