نایب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد:
نایب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد گفت: همزمان شب میلاد فرخنده کریم اهل بیت(ع)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) 300 هزار قرص نان صلواتی در مشهد، خواف و سرخس توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۳۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ 07 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، به نقل از خبرگزاری تسنیم ،محمدرضا حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: همزمان شب میلاد فرخنده کریم اهل بیت(ع)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) نان صلواتی در مشهد توزیع می‌شود.
وی افزود: از سال 1380 این کار همزمان با چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان و در آستانه نیمه این ماه مبارک که مصادف با ولادت با سعادت کریم اهل بیت(ع)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) است اجرا می‌شود و امسال برای هفدهمین سال پیاپی است که توزیع نان صلواتی انجام می‌شود.
نایب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد با بیان اینکه در این روز 300 هزار قرص نان به صورت رایگان و به صورت به مردم روزه‌دار تقدیم می‌شود، خاطرنشان کرد: 180 نانوانی این سه شهر این نان‌های صلواتی را توزیع می‌کنند که شامل 150 نانوایی در مشهد، 15 نانوایی در خواف و 15 نانوایی در سرخس است و به طور میانگین هر واحد نانوایی 2 هزار قرص نان را به مردم روزه‌دار اهدا می‌کند.
حبیبی تصریح کرد: در این روز نانوایی‌های معین شده از ساعت 16 تا اذان مغرب اقدام به توزیع نان صلواتی می‌کنند.
وی تأکید کرد: در روز چهاردهم رمضان 180 هزار قرص نان همزمان با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مساجد سطح شهر مشهد به‌ویژه مناطق حاشیه شهر به نمازگران روزه‌دار اهدا می‌شود که این کار در قالب 90 هزار بسته 2 تایی نان انجام می‌شود و مشابه این کار در مساجد تعدادی از شهرستان‌های خواف و سرخس نیز اجرا می‌شود.
نایب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد با اشاره به اینکه توزیع نان صلواتی همه ساله و در آستانه نیمه ماه مبارک رمضان سالروز میلاد فرخنده کریم اهل بیت(ع)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) انجام می‌شود، بیان کرد: این کار به همت خیران نیک‌اندیش مجمع نکوداشت امام حسن مجتبی(ع) اجرا می‌شود و در آستانه این عید مبارک نان صلواتی به روزه‌داران ماه مهمانی خدا توزیع می‌شود و برای اجرای این امر خیر و خداپسندانه مبلغ 100 میلیون تومان هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار