دانشیار گروه اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد:
دانشیار گروه اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد گفت: پذیرش استعفای مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره گروه شرکت های پدیده شاندیز، به طور قطع با تاثیرات منفی همراه است.
کد خبر: ۴۳۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ 08 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از سایت اخبار پدیده، دکتر احمد صباحی افزود: در شرایطی که مشکلات و موانع پدیده یکی پس از دیگری در حال مرتفع شدن است، پذیرش استعفای مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره پدیده شاندیز مسیر اجرایی پروژه ها را سخت می کند.
وی با اشاره به آرامش نسبی کنونی که به جامعه سهامداران بازگشته است، عنوان کرد: در شرایط کنونی پدیده نیازمند افرادی است که دامنه ارتباطات بالایی داشته و در مسیر رسیدن به اهداف پدیده صبر و تحمل بالایی داشته باشند.
دکتر صباحی اظهار داشت: مشکلات و موانع پدیده مشکلاتی سطحی و جزئی نیست و نمی توان انتظار هموار شدن مسیر اجرایی پروژه ها را در مدت زمان کوتاهی داشت، بنابراین چنانچه هیأت مدیره پدیده شاندیز با توجه به شناختی که از مشکلات دارد، استعفا را نمی پذیرفتند زودتر به نتیجه می رسیدیم.
دانشیار گروه اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه برای برون رفت از مشکلات پدیده نیازمند استمرار فعالیت های پرشتاب، پرکار وعمیق هستیم، عنوان کرد: ورود به مباحث کلان اقتصادی، مالی و نیز ارتباطات پر دامنه سیاسی درجهت حل شدن مشکلات منطقه ای و فرامنطقه ای پدیده نیازمند حضور مدیرانی دغدغه مند و پیگیری بیش از پیش مسئولان و دولت است.

وی درباره ضرورت تشکیل مجمع عمومی گفت: هدف از تشکیل مجمع عمومی ارائه گزارشی کامل از عملکرد سال قبل مانند سود شرکت، تصمیمات جدید و توضیح  وضعیت کنونی به سهامداران است.
دکتر صباحی افزود: تصویب یا تائید صورت های مالی و مواردی مشابه نیز در مجمع صورت می گیرد، حال اینکه در موضوع پدیده هنوز فضا و شرایط برگزاری مجمع فراهم نشده است. 
دانشیار دانشگاه فردوسی مشهد با تاکید بر اینکه در این شرایط بهتر است مجمع عمومی تشکیل نشود، گفت: باید تا زمانی که مسائل مالی و اقتصادی پدیده شفاف ترشود، برای برگزاری مجمع عمومی صبر کرد ضمن اینکه در شرایط مناسب برگزاری مجمع یک هفته قبل صورت های مالی می بایست در اختیار سهامداران قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه در این شرایط برگزاری مجمع می تواند اثرات منفی داشته باشد و نکته مثبت نخواهد داشت، افزود: پیشنهاد می شود در شرایط کنونی برای عمده سهامداران جلسه گزارش دهی از فعالیت های انجام شده و در حال اقدام برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار