معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت موضوع حجاب وعفاف و ترویج آن از پایتخت فرهنگی جهان اسلامی و مرکز معنوی ایران اسلامی دوخت و برش چادر در نمایشگاه به صورت رایگان انجام می شود و محصولات حجاب نیز با 40 درصد تخفیف ارایه می شود.
کد خبر: ۴۳۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴ 09 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی کاظمی نسب، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی  در حاشیه ویژه برنامه سفره های همدلی با بیان این مطلب گفت: همزمان با انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 از 40 ملیت مختلف جهان امسال در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد حضور یافتند.

وی افزود: بخش بین الملل نمایشگاه امسال با استقرار جامعه المصطفی العالمیه و نیز اختصاص برخی غرفه های ویژه به فعالیتهای قرآنی برخی کشورهای اسلامی دایر است.

حجت الاسلام کاظمی نسب تصریح کرد: غرفه تعویض قرآنهای قدیمی که ممکن است جلد و برگه های آن قدری فرسوده و مندرس باشد با قرآنهای جدید و نو در غرفه سازمان تبلیغات اسلامی استان پیش بینی شده و انجام می شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع حجاب وعفاف و ترویج آن از پایتخت فرهنگی جهان اسلامی و مرکز معنوی ایران اسلامی دوخت و برش چادر در نمایشگاه به صورت رایگان انجام می شود و محصولات حجاب نیز با 40 درصد تخفیف ارایه می شود.

 وی با بیان اینکه  پنج هزار جلسه قرآنی در خراسان رضوی شناسایی شده است خاطر نشان کرد:  در نمایشگاه امسال مشهد هر شب میزبان اعضای یکی از این جلسات و جزخوانی یا مقابله خوانی قرآن به سبک سنتی هستیم که مخاطبان زیادی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار