امام جمعه تربت جام در خطبه های این هفته ؛
امام جمعه تربت جام بیان داشت: حادثه تروریستی مجلس و حرم مطهر امام(ره) تلنگري شد که قدر نيروهاي نظامی، امنيتي و مدافعان حرم را بيشتر بدانيم همه می دانیم تروريست های منطقه نه سني و نه شیعه اند، آنان خبري از اسلام ندارند.
کد خبر: ۴۳۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 10 June 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، حجت الاسلام طاهري با تبريک ميلاد کريم اهل بيت امام حسن مجتبي (ع)،عاملان حادثه تروريستي اخیر را ملحد و جیره خوار استکبار جهاني و آل سعود دانست و گفت: عده اي متحجر و فريب خورده با تفکر خوارج و قرائت آيات الهي و تکبير گويان وارد حرم امام (ره) و خانه ملت مي شوند و روزه داران را مي کشند تا چهره اسلام عزيز را خشن جلوه دهند، مردم و مسئولان بدانند که دشمن هيچ گاه از فتنه گري دست برنمي دارد.
وی با اشاره به این که از ابتداي انقلاب تاکنون بيش از 17 هزار شهيد ترور شده است افزود: در اين حادثه 17 شهيد تقديم انقلاب و اسلام شد و نشان داد که هرگز این گونه حوادث مانع حرکت ملت به سوي آرمان های اصلی انقلاب نشده است.
وي ادامه داد: تروريست ها با نام اهل سنت و عضو داعش وارد شدن که آنان نه سني و نه شیعه اند چون خبري از اسلام ندارند که با لباس زنانه وارد شدند و اين حقارت عاملان را نشان مي دهد که چقدر ضعيف و ناتوان هستند.
امام جمعه تربت جام تصريح کرد: به دنبال اين حادثه نفرت مردم ايران از آمريکا وآل سعود بيشتر و عزم راسخ مردم در حفظ وحدت و اتحاد افزون شد.
طاهري خاطرنشان کرد: جمهوري اسلامي ايران انتقام سختي را در سوريه و عراق از تروريست ها خواهد گرفت و نخواهد گذاشت خون مردم بي گناه پايمال شود.
وي ابراز داشت: اين حادثه تلنگري شد که قدر نيروهاي امنيتي و مدافعان حرم را بيشتر بدانيم که مسئولان لازم است به مسائل امنيتي دقت بيشتري داشته باشند.
امام جمعه تربت جام با اشاره به اوضاع منطقه بيان داشت:  اوضاع کشور قطر جهان عرب را به خود مشغول کرده است و آمريکا به دنبال آن است که ثروت هاي اين کشور اسلامي را با ايران هراسي به دست آورد.
حجت الاسلام طاهري يادآور شد: اتحاد جهان عرب خود ساخته، غير واقعي و شکنده است و هر کشوري که به سمت عربستان وابسته شود روبه سقوط است چرا که آل سعود در حال فروپاشي مي باشد.
وي با استفاده از آيات الهي در جهت کمک به محرومان و فقرا در ماه رمضان گفت: کساني که به قيامت اعتقاد و اطمينان دارند بايد به فکر فقرا باشند و اين شايسته جامعه اسلامي نيست که نيازمندي گرسنه بخوابد.
امام جمعه تربت جام افزود: فقرا سهمي دارند که در سفره اغنيا است که بايد به آنان برگردد و کسي که به نيازمندان کمک کند مالش افزايش پيدا مي کند.
طاهري تاکيد کرد: روحيه مصرف گرايي و اشراف گري باعث مي شود فقرا را فراموش کنيم و مومنان هميشه در معرض امتحان الهي هستند در عين حالي که اموال خود را دوست و احتياج دارند به نيازمندان کمک مي کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار