نماینده بنیاد علمی آموزشی قلم چی در بازدید اولیه از روستاهای محروم شهرستان روانسر بر عزم این بنیاد برای احداث مدرسه در روستاهای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 10 June 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه مهندس ریحان ناجی مقدم  نماینده بنیاد قلم چی که به همراه هیاتی از مدارس شهرستان روانسر بازدید می کرد در این باره گفت : بنیاد علمی آموزشی قلم چی در راستای جهاد مدرسه سازی در تلاش است تا  20باب مدرسه در روستاهای استان کرمانشاه احداث کند.

ناجی مقدم  افزود : نمایندگان بنیاد قلم چی با حضور در روستاهای استان کرمانشاه وبازدید از وضعیت مدارس با هماهنگی نوسازی مدارس استان کرمانشاه در روستاهای محروم مدارس احداث و به آموزش وپرورش اهدا می نمایند .

نماینده بنیاد قلم چی  درادامه گفت : با توجه به گزارش های جمع آوری شده و بر آورد هزینه ها ،به امید خدا 2 باب مدرسه توسط بنیاد  قلم چی در روستاهای محروم روانسراحدث می شود .

عثمان ویسی مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر نیز با تقدیر از اقدام خداپسندانه خیرین مدرسه ساز و همت والای  بنیاد علمی آموزشی قلم چی در ساخت مدرسه در روانسر گفت : با توجه به فرسودگی مدارس این شهرستان ،احداث مدرسه توسط بنیادقلم چی  در روستاهای محروم شهرستان روانسر زمینه ادامه تحصیل دانش آموزان در فضایی استاندارد و مناسب را فراهم می کند  .

ویسی افزود: در سال تحصیلی جاری 26 مدرسه در روستاهای  این شهرستان در کانکس فعالیت آموزشی و پرورشی را به دانش آموزان ارائه می دهند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر خاطر نشان کرد با توجه به اعلام کارشناسان نوسازی مدارس استان کرمانشاه بیش از 27مدرسه در شهرستان روانسر تخریبی است و خطر آفرین است . 

وی یاد آور شد ، شهرستان روانسر بابیش از 7200دانش آموز دارای  145 واحد آموزشی می باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار