فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمنان چشم دیدن کشوری با این امنیت بالا ندارند و همیشه در تلاشند تا امنیت پایدار ما را خدشه وارد کنند.
کد خبر: ۴۳۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 11 June 2017
محمدتقی صفری شنبه‌شب در همایش دشمن‌شناسی راه نجات در بوشهر ضمن تبریک میلاد امام حسن(ع)، اظهار داشت: راه نجات، موفقیت و رستگاری ما چنگ زدن به قرآن و اطاعت از ائمه اطهار و ولایت فقیه است.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه حمله تروریستی در تهران تلنگری امنیتی بود، تاکید کرد: با رهبری حکیمانه ولی فقیه زمان و با ایثار و فداکاری نیروهای مسلح در کوتاه‌ترین رمان بیشترین ضربه به پیکره تروریست‌ها زده خواهد شد.

صفری در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان می‌خواستند به امنیت ایران ضربه بزنند، گفت: دشمنان چشم دیدن کشوری با این امنیت بالا ندارند و همیشه در تلاشند تا امنیت پایدار ما را خدشه وارد کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان آرزوی ناامن کردن ایران اسلامی را به گور خواهند برد، افزود: امروز مردم، جوانان و پاسداران امنیت کشور در رکاب فرمانده کل قوا از دستاوردهای انقلاب دفاع خواهند کرد.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه توقع سخیفانه‌ای است که دست دوستی دشمن را قبول کنیم، گفت: دشمن از دشمنی با ما دست بردار نیست و ما نباید هیچ وقت به آنها اعتماد کنیم.

صفری با بیان اینکه امنیت ایران برای دنیا اهمیت دارد، تصریح کرد: همان‌طور که دشمن دید بعد از این حادثه نیروهای امنیتی چطور عاملین دستگیر کردند همانطور در عرصه گسترده‌تر دشمنان را تا نابودی کامل دنبال خواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار