امام جمعه ارشق:
امام جمعه ارشق ازمردم منطقه ارشق مشگین شهر خواست در مقابل تخریب کنندگان منابع طبیعی، آتش به اختیار عمل کرده و سکوت نکنند.
کد خبر: ۴۳۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 11 June 2017
به گزارش تابناک اردبیل، در جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسملین طالبی امام جمعه ارشق و مهندس جیوه مسئول اداره منابع طبیعی بخش ارشق،مسائل و مشکلات و همچنین چالش های پیش روی این اداره با اهالی ارشق بررسی شد.
در این دیدار امام جمعه ارشق تاکید کرد که سکوت در برابر تخریب منابع  طبیعی به بهانه  اکتشافات و تبدیل منابع طبیعی به معدن شن و ماسه خیانت به نسل آینده است.
 
حجت الاسلام طالبی در ادامه خواستار رسیدگی هرچه سریع تر مسئولین ذیربط در خفظ منابع طبیعی به مشکلات روستایان و برخورد جدی با معدن کارانی شد که به گفته وی بصورت غیر مجاز در صدد تخریب منابع طبیعی ارشق هستند.
به نوشته ارشق نیوز حجت الاسلام والمسملین طالبی با اشاره به تحرکات تخریب گران محیط زیست و منابع طبیعی در روستای کچی بولاغی، گفت: به مسولان حکم می کنم  هرچه سریعتر جلوی  این فاجعه را بگیرند و ازمردم ارشق  درخواست می کنم آتش به اختیار عمل  کرده و سکوت نکنند.
در پایان این جلسه که امروز یکشنبه بیست و یکم خرداد در دفتر امام جمعه برگزار شد مهندس جیوه مسئول اداره منابع طبیعی قول پیگیری موضوع و برخورد جدی با عاملان تخریب منابع طبیعی در منطقه ارشق مشگین شهر و بخصوص روستای کچی بولاغی را داد.
 
به گزارش تابناک اردبیل، روز گذشته تعدادی از اهالی روستای کچی بولاغی در ملاقات با امام جمعه ارشق و اظهار گله مندی از سکوت دستگاههای مسئول در مقابل تخریب کنندگان منابع طبیعی در این روستا، خواستار برخورد و ممانعت از اقدامات تخریب کنندگان منابع طبیعی روستای خود شدند که اماتم جمعه قول پیگیری داد.
انتهای پیام 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار