فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در دو ماهه ابتدای سال جاری ۲۳ تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف شد گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حوزه کشفیات رشد ۵۹ درصدی داشته‌ایم.
کد خبر: ۴۳۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 11 June 2017
سردار رضا بنی‌اسدی‌فر امروز در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار‌داشت: کرمان به لحاظ جغرافیایی کلیدور عبوری مواد مخدر در شرق کشور است و به همین دلیل آسیب‌های آن بر مردم کرمان تحمیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در دو ماه ابتدایی سال گذشته بیش از 14 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد گفت: این در حالی است که در دو ماهه نخست سال جاری بیش از 18 تن انواع مواد مخدر کشف شده است و کشفیات ما در حال افزایش است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در سال جاری سال جاری بیش از 19 تن تریاک کشف شد که 46 درصد افزایش کشف نسبت به سال گذشته داشته‌ایم افزود: در همین مدت 637 کیلوگرم مرفین نیز کشف شده که هزار و 493 درصد افزایش کشف در این مورد نسبت به سال قبل داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مجموع کشفیات مواد مخدر در دو ماه ابتدای امسال بیش از 23 تن بوده خاطر‌نشان کرد: با این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حوزه کشفیات رشد 59 درصدی داشته‌ایم.

بنی‌اسدی‌فر از دستگیری 133 نفر قاچاقچی از ابتدای امسال در کرمان خبر داد و گفت: در حوزه حمل‌کنندگان مواد مخدر نیز 402 نفر از ابتدای امسال دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال 14 عملیات علیه قاچاقچیان مواد مخدر در سطح استان کرمان انجام شده است افزود: در این حوزه که عمدتا عملیاتهای همراه با درگیری مسلحانه بوده است رشد 600 درصدی داشته‌ایم و خوشبختانه در این عملیات‌ها هیچ مجروح و شهیدی نداده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها 14 قبضه سلاح نیز کشف و ضبط شده است تصریح کرد: 433 دستگاه انواع خودرو که مواد مخدر حمل می‌کردند نیز توقیف شد که 63 درصد افزایش نسبت به سال گذشته دارد.

وی با بیان اینکه در طول دو ماه سال جاری بیش از 580 نفر معتاد دستگیر شده‌اند گفت: در دو ماه سال جاری حدود 49 هزار نفر اتباع بیگانه دستگیر شده‌اند که با افزایش 69 درصدی نسبت به مدت مشابه روبرو بوده‌ایم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار