هشدار بازپرس ویژه فرودگاه مشهد به فروشندگان بلیت و برپاکنندگان تورهای مسافری
بازپرس شعبه ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات تابستان و افزایش آمار سفرهای هوایی نسبت به کلاهبرداری در پوشش فروش بلیت هشدار داد.
کد خبر: ۴۳۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 11 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری میزان،قاضی اصولی صفار با اشاره به برخی شکایات واصله به شعبه ویژه جرائم فرودگاه مشهد در این زمینه، اعلام کرد که مسافرین از خرید بلیت از سایت‌های غیرمعتبر و جعلی به صرف ارزان بودن خودداری کنند.
وی برای نجات مسافرین از گرفتار شدن در دام شیادان و کلاهبرداران به آن‌ها توصیه کرد نسبت به خرید بلیت از آژانس‌های هواپیمایی معتبر اقدام کنند.
بازپرس اصولی صفار توضیح داد:مسافرین در صورت عدم دسترسی به آژانس‌های هواپیمایی نسبت به خرید بلیت از سایت‌های معتبری که دارای وبگاه اینترنتی و یا اینماد (برچسب اعتماد) هستند، اقدام کنند.
بازپرس ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در ادامه ضمن هشدار به فروشندگان بلیت و برپا کنندگان تورهای مسافری تصریح کرد: کسانی که اقدام به فروش بلیت یا تور مسافری می‌کنند باید حتما قبل از آن مجوزهای لازم را از سازمان هواپیمایی و اداره شرکت‌های فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور اخذ کرده باشند.
قاضی اصولی صفار تاکید کرد: در صورت عدم اخذ مجوزات لازم و اقدام به فروش بلیت یا تور، رفتار و اعمال آنان از مصادیق جرم کلاهبرداری محسوب شده و در صورت شکایت شاکی  طبق قوانین و مقررات رسیدگی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار