داستان سر مربی تیم ملی که سر از زندان در آورد از عجایب برنامه ریزی موفق!در فدراسیون های ایران است.
کد خبر: ۴۳۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 12 June 2017
به گزارش تابناک : سرمربی تیم‌ملی راگبی در مسابقات غرب آسیا بازداشت و به زندان منتقل شد.علیرضا اعرابی سرمربی تیم ملی راگبی ایران که برای حضور تیم ملی در مسابقات غرب آسیا چکی برای خرید بلیت اعزام داده بود، به دلیل پاس نشدن راهی زندان شد. این چک مربوط به سال 94 بوده و حالا بعد از گذشت 2 سال طلبکار دست به کار شده و به دلیل عدم توانایی مالی این سرمربی و کنار کشیدن انجمن راگبی از پرداخت این تعهد اعرابی را روانه زندان کرده‌اند و نزدیک به چند روزی است که  بدون اینکه مسئولان برای آزادی اعرابی اقدامی کنند همچنان او در در زندان به سر می برد.
 
حسن میرزا آقابیگ، رییس انجمن راگبی در این باره گفت:وی یک چک را به خاطر برادرش به آژانس داده، برادر او در کار تبلیغات است و به همین دلیل یک چک از علیرضا اعرابی قرض کرده است همین موضوع سبب بازداشت این مربی شده است.
 
وی افزود:مسعود اعرابی برادر علیرضا اعرابی سرمربی تیم ملی راگبی با ما یک قراردادی داشت تحت عنوان شرکت تبلیغاتی تن تاک که تمام هزینه های تیم را برای سفر به لبنان و مالزی پرداخت کنند.
 
رئیس انجمن راگبی کشورمان گفت:اعرابی داوطلبانه آمد و هزینه تشکیل تیم و اعزام را در قالب یک شرکت تبلیغاتی به عهده گرفت و با عقد قراردادی در انجمن موظف شد تا با هزینه اسپانسر تیم را به مسابقات اعزام کند و هر مقدار هزینه‌ای که از حامی مالی می‌گیرد برای شرکت خودشان باشد.
 
در حال تکمیل////////// 
 
وی در ادامه تصریح کرد:سال قبل هم علیرضا اعرابی همراه با تیم ملی راگبی عازم کنگره 60 در قطر شد ولی هیچ مشکلی پیش نیامد،پس باید بگویم مشکل از آن ما نیست تقصیر کار خود اعرابی است.با توجه به زحماتی که اعرابی در این مدت برای تیم ملی راگبی کشیده ما تمام سعی خودمان را می کنیم تا مشکل بوجود آمده برای اعرابی را هر چه زودتر برطرف کنیم.ولی باید بگویم خوب نیست برخی افراد به دنبال تشویق اذعان عمومی باشند.
 
ولی اکبر نیکبخت درباره بازداشت اعرابی گفت: پیش از اعزام قرار بود اسپانسری برای پرداخت هزینه‌ها پیدا شود تمام هزینه های ورزشکاران را پرداخت کند،اما آن ها تنها به پرداخت جوایز بسنده کردند و برهمین اساس اعرابی برای انجام این سفر به رقابت‌های غرب آسیا چک شخصی را پرداخت می‌کند به امید این که پس از بازگشت هزینه‌ها را انجمن راگبی یا اسپانسر پرداخت کند.
 
وی ادامه داد:اما متاسفانه پس از بازگشت تیم از رقابت های غرب آسیا هیچ یک از این چک ها پاس نشد و از همه بدتر فدراسیون خودش را از این قضایا کنار کشید و موجب این شد تا اعرابی بازداشت شود.
 
نیکبخت در ادامه عنوان کرد:باید بگویم مسئولان انجمن راگبی نسبت به این قضایای بوجود آمده بی تفاوت بودند.
حتی زمانی که می خواستند بلیت را خریداری کنند میرزا آقا بیگ با رئیس آژانس تماس گرفت و اعلام کرد چک اعرابی چک من است و مطمئن باشید که پول شما سر موعد مقرر پرداخت خواهد شد.آقایان به راحتی هر چه تمام تر زیر حرف شان زدند،گذاشتند اعرابی روانه زندان شود.
 
ماجرای چک 140 میلیونی که آقای سرمربی را راهی زندان کرد 
 
وی در ادامه بیان کرد:حسن میرزا آقا بیگ تمام تلاشش بر این بود تا چک اعرابی پاس نشود تا او روانه زندان شود.

نیکبخت در ادامه اظهار داشت:قراردادی که میرزا آقابیگ برای شما ارسال کرده از ارجحیت قانونی برخوردار نیست،زیرا قبلا همین مدارک را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده بود اما خوشبخانه مورد تائید مسئولان قرار نگرفته بود.تیم قرار بود برای مسابقات کشورهای اسلامی عازم مالزی شود اما به یک باره رئیس انجمن راگبی پا برهنه خودش را برای رقابت های غرب آسیا وسط صحنه می اندازد و طی صحبت هایی که با اسپانسر تیم داشته به آن ها اعلام می کند تا شرکت مذکور به غیر از رقابت های کشورهای اسلامی هزینه های ورزشکاران را هم در مسابقات غرب آسیا بر عهده گیرد تا تیم با خیالی آسوده روانه این رقابت ها شود.در فروردین ماه شرکت فوق به طور علنی اعلام می کند با اینکه هنوز هیچ قراردادی بین ما منعقد نشده اما شما می توانید از جیب هزینه کنید و در زمان برگشت هر چقدر هزینه را کردید را به ما اعلام کنید تا به شما برگردانیم.
 
وی اظهار داشت:تیم ملی با آرم و لوگو این شرکت عازم لبنان شد و در همین ایام و با توجه به اینکه برادر اعرابی کارمند این شرکت است میرزا آقابیگ از او می خواهد پیش مدیران این شرکت برود و جویا شود که چه زمانی مبالغ تیم را پرداخت خواهند کرد و در جوابش مسعود اعرابی اعلام می کند من که نمی توانم بدون مدرک پیش مدیران این شرکت بروم و بهتر است شما یک نامه ای به من بدهید تا آن را پیش آقایان ببرم.
 
در حال تکمیل////////// 
 
نیکبخت در ادامه عنوان کرد:شرکت دیگری متعلق به علی اعرابی است.متاسفانه میرزا آقا بیگ با مدرک جعلی که در دست دارد در حال صدمه زدن به خانواده اعرابی است،بدون اینکه این مدرک وجاهت قانونی داشته باشد.اعرابی اولین فردی است که راگبی را به عنوان پروژه دانشگاهیش راه اندازی کرده است.چون توپ راگبی در ایران وجود نداشته مجبور می شود وام ازدواج خودش را صرف هزینه پاکستان کند تا از آن جا توپ بیاورد.اعرابی عاشق راگبی است و خوب نیست بخواهیم با زندگی چنین افرادی به راحتی هر چه تمام تر بازی کنیم.
 



منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار