شعرا و هنرمندان ورامین در مراسم «خلوت انس» ضمن شعرخوانی، مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۳۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 12 June 2017
محفل «خلوت انس» ، ظهر یکشنبه با حضور آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، جمعی از شاعران شهرستان ورامین و اقشار گوناگون مردم در مصلی صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

در این دیدار مهرداد مجتهدی، حسین اخلاقی، منوچهر سوری و سعید میر سلامی به نمایندگی از شاعران شهرستان ورامین به قرائت اشعار خود پرداختند.

طاهر طاهری جعفری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین، در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خلوت انس، به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان ورامین و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

وی غنا بخشیدن به اشعار امروزی را یکی از عرصه های موفقیت شعرای ورامینی دانست و افزود: تولیدات هنرمندان و شعرای ورامین برگرفته از آموزه های اصیل دینی است و به همین دلیل همواره مورد توجه مردم مومن و هنرمند منطقه قرار گرفته است.

طاهری جعفری توجه به مسائل روز را از دیگر مشخصات شعرهای موفق امروزی دانست و تاکید کرد: شاعر باید نسبت به مسائل روز دغدغه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در انتهای مراسم، شعرای حاضر در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع: مهر
برچسب ها: ورامین ، شعرا ، هنرمندان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار