رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: روزه اثر تربيتي بسيار مطلوبي در سازندگي معنوي انسان دارد و موجب تقويت اراده و تحمل مشکلات و واقف شدن به وضعیت فقرا و مستمندان را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۴۳۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 12 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس ، روحانی "سید ابراهیم حسینی" اظهار کرد: در راستاي ترويج، توسعه، تعميم و تعميق فرهنگ قرآني در ماه مبارک رمضان و به منظور کسب معنويات و فيوضات از خوان گسترده کرم و لطف الهي توسط کارکنان ولايتمدار ناجا و نیز در راستاي منويات و فرمايشات فرمانده معزز کل قوا امام خامنه اي (مدظله العالي) که مي فرمايند: ((در دوران حاکميت اسلام و نظام جمهوري اسلامي، يکي از برنامه هاي اصلي مسئولان کشور، ترويج قرآن است؛ تلاوت قرآن، اُنس با قرآن، فهم قرآن، حفظ قرآن جزو برنامه ها است))، لذا عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه با بهره گيري از تمام توان و ظرفيت موجود با استفاده از اساتيد مجرب و مميزي نسبت به برگزاري محافل و جلسات متعدد اُنس با قرآن اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بيش از 50 محل جهت برگزاری کلاس هاي ماه مبارک رمضان در سطح در ستاد انتظامي استان و پليس هاي تخصصي درنظر گرفته شده و با استقبال پرشور و معنوي و حضور حداکثري کارکنان ولايتمدار درحال انجام است.

این مقام انتظامی با اشاره به فضيلت ماه مبارک و معنوي رمضان و لزوم پايندي به اوامر و نواحي خداوند سبحان که تجلّي آن در ياري گرفتن از نماز و روزه عينيّت پيدا مي کند، همه همکاران ولايتمدار انتظامي و مومنان روزه دار را به تمرين خلوص و تقوا دعوت کرد.

حجت الاسلام حسینی گفت: روزه ماه مبارک رمضان که بر مسلمانان واجب شده است، اثر تربيتي بسيار مطلوبي در سازندگي معنوي انسان دارد و موجب تقويت اراده و تحمل مشکلات و واقف شدن به وضعیت فقرا و مستمندان را در پی خواهد داشت.

وي همچنين برخورداري از روح تقوا و عبادت در برخورد با مسائل مختلف فرهنگي، اجتماعي و زندگي فردي را بسيار مهم برشمرد و اظهار کرد: تقوا و عبادت موجب خودسازي انسان مي شود و اين خودسازي زمينه ساز سعادت و هدايت او در پهنه گيتي و زندگي او مي گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار