مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نمایشگاه قرآن را فرصت مناسبی برای توجه به سبک زندگی قرآنی دانست و گفت: قاریان قرآن از جمله مرحوم حمیدرضا عباسی مصداق خوبی از پرورش یک استعداد در یک خانواده قرآنی هستند.
کد خبر: ۴۳۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 12 June 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، سیدسعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم تجلیل از مرحوم حمیدرضا عباسی، قاری و مدرس قرآن که شامگاه ۲۱ خردادماه در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد برگزار شد، بیان کرد: هر زمان که ذکر و خاطره مرحوم حمیدرضا عباسی بیان می‌شود، صفات نیکویی که از این خادم برجسته وجود داشته، به ذهن می‌آید و تأسفی که بابت از ‌دست دادن این شخصیت قرآنی می‌خوریم، بر کسی پوشیده نیست.
وی افزود: نمایشگاه قرآن فرصت بسیار مناسبی برای توجه به سبک زندگی قرآنی است و حمیدرضا عباسی، مصداق کاملی از پرورش یک استعداد در یک خانواده قرآنی است و در خانواده‌ای که خادم قرآن هستند، چنین فرزندی تربیت می‌شود.
سرابی با بیان اینکه حتما فرزند آن مرحوم هم از قاریان برجسته می‌شود، ابراز کرد: زیرا افرادی که در فضای عطرآگین قرآن و عترت می‌درخشند، محصول یک خانواده قرآنی‌اند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مطرح کرد: آنچه که مشهد را متمایز می‌کند، بعد از بارگاه منور رضوی، مزیت قرآنی این شهر، وجود اساتید و فعالیت‌های قرآنی آن است که این شهر قبل از انقلاب نیز در این عرصه پیشگام بوده و فعالیت‌های قرآنی‌ قابل توجه‌ای داشته است.
وی افزود: تلاش می‌کنیم که از فرصت پایتخت فرهنگی جهان اسلام و چشمه‌های جوشان قرآنی مشهد، بهره کافی و وافی ببریم تا این شهر در زمینه فعالیت‌های قرآنی در ابعاد بین‌المللی نیز بیش از پیش بدرخشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار