معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: 90 پایگاه اکرام ایتام همزمان با شبهای قدر در سطح این استان برپا می شود.
کد خبر: ۴۴۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 13 June 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، به نقل از خبرگزاری ایرنا،سلمان دانشور روز سه شنبه افزود: 30 پایگاه از این تعداد در سطح شهر مشهد شامل اطراف حرم مطهر امام رضا(ع)، پارک ملت، کوهسنگی و دیگر نقاط غیره مستقر و فعال است.
وی ادامه داد: افراد نیکوکار می توانند با مراجعه به این پایگاهها حمایت خود را از ایتام و فرزندان محروم زیر پوشش کمیته امداد اعلام کنند.
معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: طرح اکرام ایتام از ابتدای ماه رمضان فعال است اما در شبهای قدر پایگاههای جذب حامی در مناطق ویژه منتخب نیز فعال می شوند.
وی شمار ایتام زیر پوشش کمیته امداد را در خراسان رضوی 13 هزار نفر ذکر و بیان کرد: 78 هزار حامی از این ایتام حمایت مالی دارند که در قالب این حمایت کمک حمایتی خود را برای هر یتیم به مبلغ حداقل 300 هزار ریال در ماه واریز می کنند.
دانشور افزود: علاوه بر فرزندان ایتام زیر پوشش هم اکنون 16 هزار نفر فرزندان 'طرح محسنین' هم زیر پوشش کمیته امداد خراسان رضوی هستند که جزو خانواده های زندانیان بوده و یا در خانواده های طلاق زندگی می کنند و از حمایت مالی پدر بی بهره اند.
وی ادامه داد: حامی یابی برای این فرزندان نیز از طرحها و برنامه هایی است که به شدت مورد پیگیری می باشد و تاکنون حدود هفت هزار حامی عهده دارد حمایت مالی از این تعداد فرزند محروم شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار