الهی تبار جدا و مستقل شدن سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: در وزارت ارشاد درباره برگزاری جشنواره‌هایی رایزنی‌هایی صورت گرفته به طوری که مسئولان با نگاه بسیار مثبتی که نسبت به استان دارند، علاقه‌مند هستند در همدان کار ویژه‌ای انجام دهند که امیدواریم خبرهای خوشی را شاهد باشیم.
کد خبر: ۴۴۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 14 June 2017
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: روند پرداخت وام ازدواج در همدان خوب بوده اما برنامه‌ریزی می‌کنیم در سالجاری به 15 هزار زوج تسهیلات ارائه دهیم.

به گزارش ایسنا، محمدابراهیم الهی‌تباربا بیان اینکه باید بر روی مباحث مربوط به جوانان به ویژه ازدواج هدفگذاری کنیم، اظهار کرد: روند پرداخت تسهیلات در همدان خوب است اما باید برخی بانک‌ها بیشتر کمک کنند و بی‌شک بانک‌هایی عملکرد مطلوبی در این زمینه نداشته‌اند را وظیفه‌مند کنیم.

وی درباره برنامه‌ریزی برای اوقات‌فراغت جوانان در تابستان 96 تصریح کرد: بایدبرنامه منسجمی در حوزه اوقات‌فراغت جوانان در دبیرخانه تدوین و وظیفه هر دستگاه مشخص شود چرا که تمام دستگاه‌ها تمایل دارند اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بزنند بنابراین باید مسئولان با هم‌افزایی به این مهم بپردازند.

وی با اشاره به اینکه اوقات‌فراغت جوانن باید غنی باشد و کسانی‌که در حوزه اوقات‌فراغت وارد می‌شوند، چیزی بیاموزند،  عنوان کرد: فرمانداران باید فعال شوند و در شهرستان‌ها تشکیل جلسه دهند و برای غنی‌سازی اوقات‌فراغت جوانان فعالیت و برنامه‌ریزی داشته باشند.

الهی‌تبار جدا و مستقل شدن سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: در وزارت ارشاد درباره برگزاری جشنواره‌هایی رایزنی‌هایی صورت گرفته به طوریکه مسئولان با نگاه بسیار مثبتی که نسبت به استان دارند، علاقمند هستند در همدان کار ویژه‌ای انجام دهند که امیدواریم خبرهای خوشی را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری اظهار کرد: شکل‌گیری داعش فقط برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بود و بر اساس توانمندی جمهوری اسلامی، بعد از انقلاب جریاناتی در قالب گروهک‌ها شکل گرفت که می‌خواستند کشور کشور را برای ورود بیگانگان آماده کنند و به سمت تجزیه بکشند.

وی افزود: خوشبختانه در همه ادوار امنیت کشور پایدار بوده و مردم نقش‌آفرین بوده‌اند به طوریکه تمام تجربیات مثبت از مقابله با گروهک‌ها و تروریست‌ها باعث شد داعش که برای جمهوری اسلامی شکل گرفته بود، نتواند بر ما نفوذ کند.

الهی‌تبار به نفوذ داعش در بیشتر کشورهای قدرتمند دنیا اشاره کرد و یادآور شد: همه کشورهای قدرتند آسیب‌های کلان از این نفوذ دیدند اما به تعبیر مقام معظم رهبری این ترقه‌بازی که توسط داعش در ایران رخ داد، انسجام ملت ما را بیشتر کرد.

وی با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای حادثه تروریستی، عنوان کرد: اگر امروز در امنیت نشسته‌ایم بدانیم اشخاصی با به خطر انداختن جان خود آرامش را برای ما ساخته‌اند.

معاون استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش به حضور پر شور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: این جوانان بودند که با حضورشان در انتخابات شور و نشاط زیادی در جامعه ایجاد کردند و آمدند تا ملت ایران باز هم حماسه بیافرینند.

وی تصریح کرد: جوان زنده و حاضر در صحنه می‌تواند آینده هر جامعه را رقم بزند بنابراین باید بدانیم با وجود اینکه جوان شور و نشاط و احساس دارد، ممکن اشتباهاتی را مرتکب شود بنابراین نباید کاری کنیم که جوانان سرخورده شوند.

الهی‌تبار به حضور مردم استان همدان در انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: مردم استان همدان بالاتر از میانگین کشوری در انتخابات شرکت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار