سرپرست دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم‌شهر فعالیت‌های راهیان نور در جنگل‌های شمال کشور را ارزشمند خواند و گفت: ما با ارائه این فعالیت‌ها می‌توانیم پیام شهدا را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.
کد خبر: ۴۴۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹ 14 June 2017
 بلاغ، سید حسین ابراهیمیان در نشست کارگروه جهاد، شهادت و مقاومت اسلامی که با حضور استادان بسیجی استان مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: حادثه تروریستی تهران تزریق خون بر پیکر جامعه بود که با بیداری، اتحاد و انسجام مردم ایران و شکست توطئه‌های دشمنان و آماده باش مقامات و مسئولان کشوری همراه بود.
 
سرپرست دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم‌شهر فعالیت‌های راهیان نور در جنگل‌های شمال کشور را که دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری کانون بسیج اساتید مازندران انجام می‌دهد بسیار ارزشمند خواند و افزود: ما با ارائه این فعالیت‌ها می‌توانیم پیام شهدا را به نسل‌های آینده انتقال دهیم و خاطره ماندگاری را از آنها به جا بگذاریم.
 
مسئول کانون بسیج اساتید استان مازندران هم با قدردانی از ابراهیمیان، یکی از اهداف بسیج اساتید را تبلیغ دائمی فرهنگ جهاد در دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: جهاد کنونی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی است و برای پرورش نسل فعلی و آینده باید در جهاد علمی قدم برداریم.
 
مجتبی بلباسی با بیان اینکه یادآوری جهاد و شهادت می‌تواند بهانه خوبی برای جامعه باشد، تصریح کرد: راهیان نور تجلی روحیه جهاد برای اقشار مختلف جامعه است و شهید و شهادت یکی از قدرتمندترین اهرم‌های جنگ نرم در فضای جنگ نرم هستند.
 
وی با توجه به نبردهای هشت ساله دفاع مقدس، یکی از مهم‌ترین نبردهای اوایل انقلاب اسلامی را نبردهای اطلاعات عملیاتی در جنگل‌های شمال کشور با منافقین کور دل عنوان کرد و گفت: بسیج اساتید مازندران پرچمدار اولین راهیان نور در جنگل‌های شمال کشور بود که با حمایت شهید مدافع حرم شهید محمد بلباسی که مسئول راهیان نور مازندران بود در جنگل‌های آمل هدایت شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار