معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: 710 میلیارد ریال اعتبارات امدادی در سال جاری به این نهاد اختصاص یافته که نسبت به مدت مشابه قبل پنج برابر رشد دارد.
کد خبر: ۴۴۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 15 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید حسین کرابی در حاشیه بهره برداری از نمایشگاه توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار افزود: اعتبارات تسهیلات بانکی کمیته امداد نیز در سال جدید هزار وپانصد میلیارد ریال پیش بینی شده که نسبت به سال قبل حداقل 100 درصد رشد دارد.
وی ادامه داد: در سال اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال با توجه به اعتبارات امدادی و تکلیفی، ایجاد 15 هزار شغل در کمیته امداد خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: همچنین به منظور حمایت از اشتغال یک روز به نام اشتغال در کمیته امداد اختصاص یافته و ستاد اقتصاد مقاومتی در استان و شهرستانها فعال شده است.
وی افزود: در مجموع تا کنون91 هزار طرح اشتغال در خراسان رضوی اجرا شده و 50 هزار نفر از چرخه حمایتی خارج شده اند که از این تعداد چهار هزار و 100 نفر در سال گذشته از تحت حماست کمیته امداد خارج شدند. 
کرابی ادامه داد: افتتاح نمایشگاههای توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره)، قابلیت نمایش کالا برای خانواده ها، فرصت بازاریابی و ارتباط با بازار را برای تولید کنندگان تحت حمایت این نهاد فراهم می کند.
وی افزود: امسال نمایشگا ه رمضان در مشهد و شهرستانهای سبزوار، نیشابور، تربت جام ، تربت حیدریه و کاشمر دایر شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار نیز گفت: نمایشگاه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار با هدف عرضه توانمندی های آنان و ایجاد زمینه برای بازاریابی گشایش یافت. 
محمد داورزنی افزود: این نمایشگاه شامل 17 غرفه در رشته های صنایع دستی، تولیدات پوشاک، سرویس آشپزخانه، پیکر تراشی و بدلیجات است.
نمایشگاه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار به مدت 10 روز در محل پارک سلامت شهر سبزوار پذیرای علاقمندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار