رییس هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهرستان مشهد گفت: هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان رضوی صحت پنجمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد را در جلسه عصر پنجشنبه تایید کرد که این مهم به صورت رسمی به فرمانداری مشهد اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶ 15 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید علی بامشکی با بیان این مطلب افزود: با وجود بازشماری 70 صندوق در دو مرحله با 94 هزار رای هیچ تغییری در رتبه و جایگاه افراد نسبت به نتایج اولیه ایجاد نشد.
وی عنوان کرد: با اعلام نظر هیات نظارت استان مبنی بر بازشماری 10 درصد از صندوقهای آرای شورای اسلامی شهر مشهد (در سه مرحله) به هیات نظارت شهرستان، موضوع طی جلسات مشترک با هیات اجرایی بررسی و بازشماری تعدادی دیگر از صندوق های اخذ رای انجام شد.
بامشکی بیان کرد: در این راستا هفته گذشته 30 صندوق با 40 هزار رای و شب گذشته 40 صندوق با 54 هزار رای دیگر با حضور ناظرین هیات نظارت و عوامل هیات اجرایی ونمایندگانی از معترضان و منتخبان بازشماری شد.
ریس هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهرستان مشهد تصریح کرد: در این بازشماری تعداد آرا و تعرفه ها از لحاظ شکلی و محتوائی مورد بررسی قرار گرفت.
به گفته وی، 54 هزار رای نفرات اول تا سی ام بازشماری شد و در رتبه هیچ یک از افراد نسبت به نتایج اولیه اعلام شده تغییری ایجاد نشد.
بامشکی اظهار کرد: پس از اتمام باز شماری آرا در روز گذشته، هیات نظارت شهرستان در جلسه ای نتایج حاصل از آن را جمع بندی و بررسی کرده و گزارشی از چگونگی بازشماری آرا در جلسه عصر امروز هیات نظارت استان ارائه شد.
وی تاکید کرد: با توجه به بازشماری 70 صندوق که هیچ تغییری در آرا و رتبه افراد نبود و در تعرفه ها نیز از نظر شکلی و محتوایی مغایرتی وجود نداشت، اعضای هیات عالی نظارت استان صحت این انتخابات را تائید کردند.
بامشکی یادآور شد: بر این اساس مقرر شد اعضای هیات نظارت استان نظر مثبت خود را درخصوص تائید صحت انتخابات مشهد به صورت رسمی به فرمانداری مشهد اعلام کنند.
محمد دهقان رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان رضوی نیز در تماس خبرنگار ایرنا با تائید ضمنی مطلبی که از قول رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تائید صحت انتخابات شورای شهر مشهد عنوان شده بود، گفت: اعلام رسمی این خبر روز جمعه به صورت اطلاعیه خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار