معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:
سید جواد حسینی پنجشنبه شب در مراسم تقدیر از فعالان ستاد اصناف، بازرگانان، تعاونگران و فعالان گردشگری دکتر روحانی در استان خراسان رضوی افزود: در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه امسال که در پهنه ملی و محلی برگزار شده، تمام مدل های اغوا کننده اثر گذار تبلیغات بر افکار عمومی به کار گرفته شد.
کد خبر: ۴۴۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۷ 16 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید جواد حسینی با اشاره به هشت مدل تبلیغاتی به کار گرفته شده در انتخابات اخیر، اظهار کرد: مدلهای پوپولیستی یا بازاری، قدسی نگر مانند تقسیم جامعه به دینی و غیر دینی؛ همزاد پنداری چهره پردازانه و تضادهای هویتی مانند جامعه را به چند درصد تقسیم کردن از این جمله به شمار می روند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: مدل ستیزه جویانه تبلیغات یا استفاده از خشونت و تخریب، دره عمیق یا بزرگنمایی وضعیت موجود و تحلیلی و تبیینی از دیگر مدلهای تبلیغاتی هستند که در انتخابات اخیر به کار گرفته شدند.
حسینی با اشاره به نقش موثر طبقه متوسط با وجود سرمایه گذاری زیادی که پیرامون پیاده سازی مدل های انتخاباتی انجام شد، خاطر نشان کرد: این طبقه از جامعه در انتخابات اخیر فقط مشارکت نکرد، بلکه مشارکتی فعال داشت.
به گفته وی، این طبقه ضمن این که رای داد، رای ساخت و موج ایجاد کرد، تعهد اجتماعی خود را نیز به منصه ظهور رساند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در ادامه تاکید کرد: هر جا طبقه متوسط وارد عرصه شده و احساس مسئولیت کرده، توسعه جامعه محقق شده است.
حسینی یادآور شد: طبقه متوسط ویژگیهای مختلفی مانند سرمایه اندک، تحصیلات، مهارت و تخصص دارد و اگر این طبقه با سیاست های اشتباه به حاشیه رانده شود، دلسرد شده و جامعه ضرر خواهد کرد.
وی با بیان اینکه با رشد طبقه متوسط، رشد جامعه محقق خواهد شد، افزود: از نشانه های توسعه این است که طبقه متوسط در هرم طبقاتی مثلث نباشد و در بخش میانی پهن شود، زیرا از طریق این قشر از اجتماع مشکلات سایر طبقات نیز حل می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: طبقه متوسط را در کشورهای استبدادی، ضعیف نگه داشته و اجازه نمی دهند این طبقه به لحاظ تحصیلات، سرمایه و مدیریت رشد کند.
حسینی با بیان اینکه تولید و اشتغال تنها موضوع مورد تاکید همه کاندیداها در مناظرات این دوره انتخابات بود، افزود: در گفتمان های انتخاباتی صحبت در عرصه های سیاسی، اجتماعی، امنیتی و حتی فرهنگی اندک بود.
وی خاطر نشان کرد: هدف گذاری برای اشتغالزایی ۱۶۰ هزار نفر در استان خراسان رضوی در سال جاری انجام شده است که ۲۵ هزار نفر از آنها بوسیله ظرفیت واحدهای صنفی محقق خواهد شد. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: طرحهای مختلفی برای توسعه اشتغالزایی در استان در حال اجراست که همه با پیوند شورای شهر و اتحادیه های صنفی قابل تحقق می باشد.
به گفته حسینی، تغییر رویکرد اصناف از مرحله توزیعی به تولیدی و کاهش هزینه های تولید برای واحدهای تولیدی از طریق کاهش مالیات و ایجاد ظرفیت های جدید از راهکارهای رونق اشتغال است.
وی بیان کرد: وجود ۲۲۰ هزار واحد صنفی، ۵۰۰ اتحادیه صنفی در خراسان رضوی و ۱۰۵ اتحادیه صنفی در مشهد از ظرفیتهای استان در این زمینه به شمار می رود.
مراسم تقدیر از فعالان ستاد اصناف، بازرگانان، تعاونگران و فعالان گردشگری دکتر روحانی در استان خراسان رضوی پنجشنبه شب در هتل گلستان مشهد برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار